Lasketaan kuvilla

Seuraa 
Liittynyt28.4.2010

We'll be, we'll be counting numbers.

Tässä muiltakin keskustelualueilta tutussa pelissä on tarkoitus laskea, mutta ei tavallisella tavalla. Tarkoitus on lähettää kuva jossa on luku. Seuraava käyttäjä lähettää uuden kuvan jossa on edellistä lukua seuraava luku ja niin edelleen. Lopulta kun on päästy jopa satoihin kuviin, jäljellä on upea lukukuvagalleria.

Voit kopioida kuvan internetistä, ottaa kuvan itse tai tehdä kuvan itse. Mahdollisimman eeppiset ja hienot kuvat olisivat mieleen. Olisi suositeltavaa välttää multipostaamista. Kuvien täytyy pysyä hyvän maun rajoissa ja keskustelualueen sääntöjen rajoissa.

Jos sinulla on kysymyksiä peliin liittyen, voit kysyä niitä tässä ketjussa.

Aloittakaamme ja laskekaamme näin aluksi kymmeneen. Mukavia pelihetkiä!

Sakari täällä terve!

Sivut

Kommentit (185)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Muistutan, että numeron on esiinnyttävä kuvassa, mutta kuvan ei ole pakko olla pelkkä numero. Oletan, että kekseliäisyys on vain hyve.

Ehdotan muuten että laskemme suoraan samantien äärettömään emmekä kymmeneen, lasketaan niin pitkälle kun päästään

//toi pyssy on sit oikeesti suklaasta tehty ja tossa kuuluis lukea kili eikä kill, se on kirjotusvirhe

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
Lucar

//toi pyssy on sit oikeesti suklaasta tehty ja tossa kuuluis lukea kili eikä kill, se on kirjotusvirhe

Hyvä lisäys, oisin muuten poistanu koko viestin hirveän epäsopivana sivulle. :O

Tosiaan kannattaa käyttää mielikuvitusta sen kuvan kanssa eikä postata pelkkää numeroa. :)

Nelonen vuorossa ja siihen pääsee kuvaksi kanava. Logo on kylläkin ajalta, jolloin moni teistä ei edes elänyt, mutta väliäkö sillä. Ysäri logot, aijai. :)

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Ehdotan että jätetään "tässä kuvassa on 234 neliötä" kuvat pois, semmosia missä esiintyy selkeästi se numero vaan.

En laita kuvaa ettei tätä poisteta vaikka myöhästyisinkin.

//Juup, modejen vastaa viestiin -painike näköjään taas epäkunnossa... Hyvin sattu kolme lähettämään 13 numeron, ae vielä ehkä hauskimman viimeisenä kun perjantai 13. kalenterissa. :D No mennään täälläkin tämn kanssa, että ekaksi postattu säilyy. Se ilmoitus uusista viesteistä olis kiva kyllä edelleen... Selkeyden vuoksi tosiaan varmaan parempi, että se luku esiintyisi kuvassa. ~Hidis

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat