Ihmiset HERATKAA! Missa ovat Roolipelit?

Seuraa 
Liittynyt21.6.2014

Taman topicin ideana on saada tietaa, kuinka monta halukasta on pelata live-roolipeleja aa.fi:n sivustolla, miksi roolipelit ovat nykyaan epasuosittuja ja miksi niita ei pelata.

Toivon, etta taman topicin luettua kayttajat, jotka pitavat kirjoittamisesta ja tarinoiden luomisesta aktiivistuvat ja osallistuvat roolipeleihin. 

Ps. Jos kukaan ei tee roolipeleja, voinko mina tehda sellaisen?

Pps.Pidan Fantasiaropeista ;)

Ppps. Antakaa pienen keskustelun syntya ennen kuin lukitsette taman topicin...

VALTIOPELIN PELAAJAT!!!! ALKAA OTTAKO ANKANDILHOA TOSISSAANNE. HAN YRITTAA VAIN PILATA KOKO PELIN!
AUTTAKAA MODET

-YAL alias Nupu Ankka=

Kommentit (6)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Nupu... ne ajat on ohi. Kukaan ei pelaa roolipelejä. Hyvien roolipelien teko loppui eivätkä pelaajat enää vietä aikaa täällä. Tai no, mitä nyt minä silloin tällöin jaksan aktivistua Valtiopeliä pelaamaan.

Enpä usko että tänne tulee koskaan yhtä innokkaita pelaajia kuin minä, Kia K, Sirppu sekä muutavat muut kuten sinä.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

YAL
Seuraa 
Liittynyt21.6.2014
Lucar

Nupu... ne ajat on ohi. Kukaan ei pelaa roolipelejä. Hyvien roolipelien teko loppui eivätkä pelaajat enää vietä aikaa täällä. Tai no, mitä nyt minä silloin tällöin jaksan aktivistua Valtiopeliä pelaamaan.

Enpä usko että tänne tulee koskaan yhtä innokkaita pelaajia kuin minä, Kia K, Sirppu sekä muutavat muut kuten sinä.

Mistas siita ikina tietaa onko aa.fi: iihin rekannut jotain uusia innokaita ja luovia kayttajia...

Yritetaan nostaa tama topic pinnalle ;)

VALTIOPELIN PELAAJAT!!!! ALKAA OTTAKO ANKANDILHOA TOSISSAANNE. HAN YRITTAA VAIN PILATA KOKO PELIN!
AUTTAKAA MODET

-YAL alias Nupu Ankka=

Kuuki
Seuraa 
Liittynyt12.6.2014

'Uudet ja innokkaat käyttäjät' ovat trolleja tai spämmäreitäjoiden topicit tai viestit ovat tällaisia:

"voko joku kertoo mist vos kattoo mm kisat 2014"

"jäki ksen siis"

---

"trololollooXD"

":     )"

---

"ante eksi krijot us (tussixd) virheet kun onnnnnnn niin huononäppäimistööö"

Jne. Tällaisia ne ovat.

Kummeliankka=Kurska=Kuke

SosNat
Seuraa 
Liittynyt2.6.2014

Lainaus:

Lainaus:

'Uudet ja innokkaat käyttäjät' ovat trolleja tai spämmäreitäjoiden topicit tai viestit ovat tällaisia:

"jäki ksen siis"

---

"trololollooXD"

---

Jne. Tällaisia ne ovat.

Nämä. Hiukan kettuilen voin sanoa että tämän paikan roolipelit ovat samassa paikassa kuin sinun ääkkösesi.

ALAS KAPITALISMI!
ALAS KRISTINUSKO!
ALAS KUKKAHATTUILU
YLÖS SUOMI JA SOSIALISMI!
~Herska~

Pellonpekko tarjotkoon meille hyvän sadon, ja Ukko sateet!
S. B. voisi maksaa velkansa SurrealistDuckille

YAL
Seuraa 
Liittynyt21.6.2014
Sosiaalinationalisti

"jäki ksen siis"

---

"trololollooXD"

---

Jne. Tällaisia ne ovat.

Nämä. Hiukan kettuilen voin sanoa että tämän paikan roolipelit ovat samassa paikassa kuin sinun ääkkösesi.

En voi kirjoittaa akkoston kolmea vikaa kirjainta, koska nappaimistoni ei anna. I'm sorry, guys!

AUTTAKAA MODET

-YAL alias Nupu Ankka=

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat