Herätys, Ankka-fanit!

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ankka-aiheisen keskustelun ja arvosteluiden puolesta!

Ennen näillä sivuilla oli paljon käyttäjiä, jotka keskustelivat Ankasta ja arvostelivat Akkareita. Osat heistä käyvät vieläkin täällä, joten kannatankin nyt varsinkin heitä, ja muitakin tarttumaan aiheeseen Uusin Aku Ankka-lehti ja näpyttelemään arvostelun uusimmasta Akkarista.

Lehtien arvostelu on yksinkertaista! Sen kuin kirjoitatte tarinan nimen ja kirjoitatte vaikkapa vain lyhyesti, mitä mieltä olette siitä. On mukava vaihtaa mielipiteitä muiden kanssa uusimmasta Akkarista, sekä sen piirtäjistä ja käsikirjoittajista.

Arvosteluiden myötä uskon muiden myös kiinnostuvat musutakin Ankka-aiheisesta keskustelusta.

Tähän keskusteluketjuun ei tarvitse kirjoittaa mitään, halusin vain tälle tärkeälle asialle huomiota, joten tein erillisen topicin!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (21)

Hopolainen
Seuraa 
Liittynyt23.11.2009

Sanoit, että ei tarvitse kirjoittaa, mutta kirjoitan silti.

Suurin osa tämän foorumin käyttäjistä taitaa olla liian laiskoja arvostellakseen akkarin. Tai sitten joillekin ei ehkäpä tätä lehteä enää kotiin tulekaan. Jotkut saattavat olla täällä vain ihmisten vuoksi, ei Aku Ankka -teeman.

Dansku, en usko, että kovin moni jaksaa lähteä tähän mukaan. Valitan.

-Hopolainen

"Why do we fight?
To protect home, and family.
To preserve balance, and bring... harmony.

For my kind, the true question is:
What is worth fighting for?"
-Chen Stormstout

SosNat
Seuraa 
Liittynyt2.6.2014

(Epä)valitettava tosiasia on se ettei suurinta osaa käyttäjistä kiinnosta Ankka-aiheinen keskustelu, ja suurin osa täällä pyörii pelkästään Pulinoiden ja Pelien & Leikkien takia. Ennen oli enemmän käyttäjiä joten mukaankin mahtui enemmän ankkafaneja. Sinun täytyy nyt diilata tämän asian kanssa

ALAS KAPITALISMI!
ALAS KRISTINUSKO!
ALAS KUKKAHATTUILU
YLÖS SUOMI JA SOSIALISMI!
~Herska~

Pellonpekko tarjotkoon meille hyvän sadon, ja Ukko sateet!
S. B. voisi maksaa velkansa SurrealistDuckille

Hopolainen
Seuraa 
Liittynyt23.11.2009
Sosiaalinationalisti

(Epä)valitettava tosiasia on se ettei suurinta osaa käyttäjistä kiinnosta Ankka-aiheinen keskustelu, ja suurin osa täällä pyörii pelkästään Pulinoiden ja Pelien & Leikkien takia. Ennen oli enemmän käyttäjiä joten mukaankin mahtui enemmän ankkafaneja. Sinun täytyy nyt diilata tämän asian kanssa

Huomenia, Herska. Puit ajatukseni sanoiksi.

"Why do we fight?
To protect home, and family.
To preserve balance, and bring... harmony.

For my kind, the true question is:
What is worth fighting for?"
-Chen Stormstout

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

En tiedä mitä tässä tapauksessa tarkoittaa ennen, mutta totta se on. Akkariarvosteluita ei tule kuin D10:ltä ja parilta muulta yksittäiseltä jotka joskus vaivautuvat. Mutta tosiasia on se että kukaan ei ilmeisestikään näe arvostelussa mitään mielenkiintoista tai hyödyllistä. Toistan kyllä nyt edellisten sanoja. Minä ainakin olen ankkafani, mutta tietääkseni jotkut/useimmat käyttäjät ovat aikuisia/aikuisikää lähestyviä ja käyvät täällä vaan pelkästä keskustelemisen ilosta. Se on nyt vaan nykytilanne.

/Ymmärrän nyt mitä hait takaa sillä Duckburg-topicilla, mutta ehkä se olisi voinut olla vaan yksinkertainen, eikä tarvisi olla kaikkia kilpailuja ja tapahtumia. 

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin eipä minullekaan tietysti Aku Ankka -lehti ole tullut enää pitkään aikaan, joten en voi luonnollisesti arviointeja kirjoittaa niistä lehdistä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Minä ainakin olen ankkafani, mutta tietääkseni jotkut/useimmat käyttäjät ovat aikuisia/aikuisikää lähestyviä ja käyvät täällä vaan pelkästä keskustelemisen ilosta.

Eikö aikuiset/ikää lähestyvätkin voi olla ankkafaneja? :o

Voisimmä joskus jotain arvostelua väsätä...

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Tottahan se on että 2-4 vuotta sitten täällä käytiin aktiivisempaa keskustelua Ankka aiheista.Yksi syy voi olla (toivottavasti ei ollut) on se että silloin täällä laskettiin viestien määrää ja kaikki halusivat olla "se" aktiivinen tyyppi jolla oli paljon viestejä. Ymmärtääkseni monet käyttäjät eivät enään nähneet yhtä paljon vaivaa jättääkseen viestejä tänne tämän uudistuksen jälkeen ja lopulta vain katosivat. Toinen fakta on että kun tänne sivuille tuli se iso uudistus ja kaikki muuttui ja nämä uudet Ankka sivut saivat alkunsa, ei täällä ollut Pulina tai Pelit ja Leikit osiota, joten silloin ei ollut oikein sitä vaihtoehtoa. Toki silloinkin tehtiin semmoisia keskusteluja vähäsen, mutta yleensä käyttäjät eivät pitäneet siitä koska ne eivät sopineet siihen osioon ja aika nopeasti ne menivät myös lukkoon jos oikein muistan.

Mutta olen täysin samaa mieltä edellisten kanssa siitä että joillekkin ei enään Akkaria tule kotiin. Itse muutin pois kotoa n. vuosi sitten ja sen jälkeen ei ole Aku Ankkaa tullut minulle tai vanhemmilleni, raha tilanne ei vain kestä sitä tällä hetkellä. Silloinhan se luonnollisesti on vaikea arvostella niitä uusimpia lehtiä tai taskareita.

Tässä voin olla aivan väärässä mutta muistan kun aloitin tällä sivuilla niin täällä oli paljon teini-ikäisiä (14-17) käyttäjiä, ja nyt näyttää siltä että tänne ovat jäänet jonkun verran vahempia käyttäjiä mutta käsitykseni mukaan tänne on tullut myös jonkun verran uusia nuorempia käyttäjiä ja niin kylmältä kuin tämä kuulostaa, niin voi olla että osa näistä vanhoista käyttäjistä eivät vain halua keskustella ehkä 10 vuotiaiden kanssa ja se on motivoinut heitä enemmän lähtemään sivuilta. Tosin tämä on vain jokin teoria mikä minulla on eihän minulla ole mitään käsitystä mnkä ikäisiä käyttäjiä täällä tällä hetkellä käy. 

Ratkaisua tähän ongelmaan en kyllä aivan heti löydä, koska ei ketään voi eikä saa pakottamaan kirjoittamaan jostain asiasta mistä hän ei halua. Ja tällä hetkellä näyttää siltä että suurin osa haluaa vain kirjoitella Pulina ja Leikki osiolle. Onhan se tietenkin hieman pettymys ja surullista mutta sen kanssa on kai vain elettävä. Voimmehan yrittää positiivisen kautta yrittää kannustaa muita käyttäjiä kirjoittamaan enemmän Ankka aiheisiin keskusteluihin.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

SalmonSnake_
Seuraa 
Liittynyt5.6.2011
alaviivaAku Ankkaalaviiva

Tässä voin olla aivan väärässä mutta muistan kun aloitin tällä sivuilla niin täällä oli paljon teini-ikäisiä (14-17) käyttäjiä, ja nyt näyttää siltä että tänne ovat jäänet jonkun verran vahempia käyttäjiä mutta käsitykseni mukaan tänne on tullut myös jonkun verran uusia nuorempia käyttäjiä ja niin kylmältä kuin tämä kuulostaa, niin voi olla että osa näistä vanhoista käyttäjistä eivät vain halua keskustella ehkä 10 vuotiaiden kanssa ja se on motivoinut heitä enemmän lähtemään sivuilta. Tosin tämä on vain jokin teoria mikä minulla on eihän minulla ole mitään käsitystä mnkä ikäisiä käyttäjiä täällä tällä hetkellä käy. 

Mielenkiintoista. Olisi mukava tietää sivuston käyttäjien keskimääräinen ikä koska olen aina ajatellut, että se on jossain 12 tietämissä. Itsehän täytän 11 parin kuukauden päästä (Oho! Oliko siihen tosiaan noin lyhyt aika?). Mutta joo, erittäin mielenkiintoista. (Tiedän kirjoitin oudosti ja meni ehkä vähän ohi aiheesta ja käytin sulkeita väärin.) Luulen kumminkin, että suurin osa sivuston käyttäjistä lukee potentiaalisesti Aku Ankkaa.

-Et silleen-

ent. Wedi

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Keskustelujen taso nyt muutenkin pitää käyttäjiä loitolla sivustolta. Toki taso on mitä on ymmärrettävistä syistä.

Mun mielestäni tosin Ankka-aiheisissa kategorioissa aktiivisuus on ihan kohtalaista. Tietenkin jos verrataan Pulinat-kategoriaan niin aktiivisuus näyttää sen rinnalla hyvinkin pieneltä.

Itse mieluusti kirjoittelisin muuallekkin foorumille, mutta viestien laatu tuppaa työntämään luotaan, kun kovin syvällistä viestiä ei jaksa turhaan raapustella

Foorumin tylsin mies.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Katsokaapas toiseksiuusimman Akkarin arvosteluita. Onhan niitä tullut heti kun hehkutin asiasta. Uusimmalle Akkarille ei toistaiseksi ole vielä tullut muita arvosteluita kuin miniun.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä en oo vielä lukenut tän viikon akkaria, kun on tää lomalaisen elämä niin kiireistä, mutta huomenna varmaankin ilmestyy oma arvosteluni tai viimeistään sunnuntaina. En muistanutkaan että arvosteleminen on näin jees hommaa. :D

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Siksihän minä otinkin asian puheeksi, kun arvostelin vain yksinäni, vaikka se olisi hauskempaa suuremmalla porukalla.

Jostain syystä arvosteleminen oli unohtunut kokonaan... Varmaan siksi, että Offi ja kaikenmaailman kisailut olivat jossain vaiheessa täällä aivan uusi ilmiö, ja käyttäjät innostuivat niistä. Kun niihin sitten kyllästyttiin, ei muistettu enää mikä oli ennen näillä sivuilla suosittua: Arvostelut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat