AA.fi News

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Oletko aivat pihalla mitä täällä on viimeaikoina tapahtunut? Vai haluatko kertoa muille, mitä täällä on tapahtunut? Nyt se on täällä...

AA.fi News

AA.fi News on kuvitteellinen lehti, jossa kerrotaan mitä milläkin viikolla on Aku Ankan nettisivuilla tapahtunut. Minä kokoan uutiset aina jokasena maanantaina yhteen Off-topiciin. Uutisia voivat olla vaikka, että jokin legendaarinen käyttäjä on palannut Aku Ankka-sivuille, tai vaikkapa nyt se Hidiksen lähtö, tai sitten voidaan mainita vaikkapa se, että Donald on pyörinyt sivuilla nyt 8 vuotta, jne...

Tänne saa siis kirjoittaa uutisia ja jopa vitsejäkin, jotka minä sitten kokoan yhteen ja julkaisen AA.fi Newsin Off-Topicissa.

Tässä luettelo siitä, mistä AA.fi News koostuu:
1. Aluksi lyhyt selostut viikon uutisista.
2. Pää-uutinen.
3. Pienempi uutinen.
4. Viikon vitsi.
5. Pienempi uutinen.
6. Mainos (esim. aihe: Tule mukaan valtiopeliin!)
7. Pienempi uutinen.
8. Viikon synttärisankarit (nähtävillä Syntymäpäivälistaus-topassa)
9. Viikon keskustelija (äänestetään täällä!)

Täällä voitte siis ilmoittaa jostain asiasta, jonka pitäisi mielestänne päätyä AA.fi News-lehteen. Minä olen lehden pää-toimittaja, mutta vain tähän ensialkuun korkeintaan parin kuukauden ajan. Sitten äänestetään uusi pää-toimittaja.

Nyt siis ilmoitatte, mitä suurta on tällä viikolla tapahtunut, sellaista, mikä pitäisi päästä AA.fi Newsiin. Hiidenkirnun lähteminen pitäisi ainakin lisätä lehteen. Mutta onko siitä tällä viikolla pääuutiseksi? Mielipiteitä ja ehdotuksia muiksi uutisiksi!

HUOM! SEURAAVANA MAANANTAINA EI TULE LEHTEÄ, VASTA SITÄ  SEURAAVANA, ELI 21.7.2014, JA SILLOIN AA.FI NEWSIIN TULEE TÄRKEIMMÄT UUTISET VIIMEISIMMÄN KAHDEN VIIKON AJALTA! ELI TÄLTÄ JA SEURAAVALTA VIIKOLTA!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (162)

Hopolainen
Seuraa 
Liittynyt23.11.2009

Päätoimittaja kirjoitetaan ilman viivaa. B) 

Voin luultavimmin auttaa vähäsen. Pistä "pienemmäksi uutiseksi" se Donaldin kahdeksanvuotisjuttu.

"Why do we fight?
To protect home, and family.
To preserve balance, and bring... harmony.

For my kind, the true question is:
What is worth fighting for?"
-Chen Stormstout

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pää-uutisessa käsitellään varmaan korvalääkärissä käyntiä tai kampaajien lakkoa. Pääuutinen puolestaan kertoo suurimmasta tai merkittävimmästä tapahtumasta ;).

Tuossa synttärit-kohdassa, mulla on kyseiset juhla tuloillaan, tosin ne on ensi viikolla, joten en tiedä, päätyykö niistä maininta lehteen, mutta jos päätyy, haluaisin siihen kohdan "Matkoilla, ei juhli", koska kerran olen matkoilla :D

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ensimmäinen AA.fi News tulee maanantaina, joten siinä voidaan mainita Arska vaikkapa viikon päivänsankarina.

Lainaus:
Viikon päivänsankari:
Arska (15v.)
Matkoilla, ei juhli. 
Ehkä jotain tuollaista.

Ja sanoin väärin, Donald on pyörinyt täällä kuusi vuotta, ei kahdeksan. Siitä voidaan mainita pienessä uutisessa.

Pääuutiseksi voisi tulla Hidiksen lähtö, tai tämä viestiboksin uudistuminen. Äänestäkää, kumpi! Toinen noista siis pääuutiseksi, toinen vaikkapa heti pääuutisen perään.

Entä mikä voisi olla viikon vitsi? Se voisi liittyä nyt jotenkin vaikkapa tähän viestiboksin (huonoon) uudistumiseen. Kävisikö tämä?

Lainaus:
- Mikä on ollut viikon paras vitsi? - Viestiboksi.

Sitten vielä antakaa aiheita neljänneksi uutiseksi! Ja miettikää, mikä voisi olla viikon mainos. 

Ja äänetäkää täällä viikon keskustelijaa! Kuka on kirjoitellut täällä koko viikon aktiivisesti ja asiallisesti?

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kävisikö viimeisen uutisen aiheeksi "Mitä tuo D10 nyt taas säätää?"

Siis tuohon "Herätys, Ankka-fanit"-topaan liittyen.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pääuutinen voisi olla Hidiksen lähtö, koska se luultavasti vaikuttaa paljon enemmän keskusteluihin kuin tää boksi, joka uudistui lähinnä ulkonäöltään eikä vieläkään toimi kunnolla puhelimella (ainakaan mun...)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Pääuutinen: Hidiksen lähtö.
Toinen uutinen: Viestiboksin uudistuminen.
Kolmas uutinen: Donald on pyörinyt sivuilla 6 vuotta (samaan syssyyn voidaan mainita myös Donaldin lunttaus Historia-visailussa ja Historia-visailu 6-topicin ilmestyminen).
Neljäs uutinen: Arvosteluista aletaan taas kiinnostua.
Vitsi: Kai sitten se viestiboksi-juttu. (?)
Viikon käyttäjä: (?)
Päivänsankarit: Arskan 15v.-synttärit, ja maininnat myös muista tällä viikolla juhlineista käyttäjistä (luettelo löytyy Syntymäpäivälistaus-topasta).
Mainos: Tulkaa arvostelemaan Akkaria! (?)

Eli siis ?-merkit merkkaavat, että asia ei ole vielä varma. Jos jollain on parempi ehdotus mainokseksi tai vitsiksi, niin antaa tulla vain. Ja viikon käyttäjää ei ole käynyt kukaan äänestämässä. Voisiko koko Viikon käyttäjä-tittelin jättää antamatta?

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Itse äänestän Arskaa. Hän on arvostellut tällä viikolla parhaimpia käyttäjiä, hän on arvostellut Akkarin ja keskustellut muutenkin vaikka mistä.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Arskalla, minulla ja cxv:llä on siis kaikilla yksi ääni. Seuraava äänestäkööt jotakuta noista, ja se voittaa. Perustelujakin olisi mukava nähdä.

Maanantaina menen muuten Lintsille, joten AA.fi News tulee ylihuomenna, sunnuntaina.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minä (Daniel10) olen siis viikon käyttäjä.

Gulle: Koska tarkemmin ottaen täytit 11? Tänäänkö 18.7?

Muokkaus: Äänestys ei lopukaan vielä, koska ääniä näyttää tulevan.

Väkivallaton Siika, cxv ja Arska: 1 ääni
D10 = 2 ääntä

SosNat
Seuraa 
Liittynyt2.6.2014

Äänestän tietysti liberaalimädättäjäpasifistipelkuriporvarikepulaisystävääni Arskaa.

ALAS KAPITALISMI!
ALAS KRISTINUSKO!
ALAS KUKKAHATTUILU
YLÖS SUOMI JA SOSIALISMI!
~Herska~

Pellonpekko tarjotkoon meille hyvän sadon, ja Ukko sateet!
S. B. voisi maksaa velkansa SurrealistDuckille

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat