2014/30

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Arvostelu tulee, jahka kotiin pääsen. Eli joskus alkuviikosta.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (2)

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Laitan tällä kertaa vain numeron kun on vähän kiire.

Aku Ankka: Vieraita odotellessa

8-

Aku Ankka: Äyriäisälämölö

8

Aku Ankka: Vesihiihtokilpailu

Aku Ankka: Kumipallona luokses pompin, osa 3

9+

/Sori, sivusto bugaa ja viestiin tuli ylimääräisiä välejä.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Aku Ankka: Vieraita odotellessa
Toinenkin Per Hedmanin tarina! Tämän herran tuotantoa on aina mukava lukea. Tarinassa oli monia ristiriitoja. Aku esitti olevansa kiinnostunut avaruusotus-projektista, Karhukopla ja Ankanpojat käsittävät väärin professorien puuhailut ja vaikka mitä. Lopulta selviää, miten asiat oikeasti ovat. Ja siitähän syntyy tappelu. Kun Karhukopla vielä tulee mukaan, alkaa tarinan hauskin osuus. Lopulta riitely päättyy siihen, kun koko konkkaronkka pidätetään. Ja paljastuu, että UFOt todella olivat laskeutumassa maapallolle. Kauhea tappelu siis vain sen takia, ettei professoreita heti aluksi uskottu. Tässä tarinassa en ollut oikein kenenkään puolella. Itse olen kiinnostunut kaikenlaisesta paranormaalista, joten professorit vaikuttivat mukavilta tyypeiltä. Mutta kun he alkoivat väkivaltaiseksi, en ollutkaan enää heidän puolellaan. Omaperäinen ja mukava tarina. Inducksin mukaan tämä oli muuten ainoa Hedmanin ja Rotan yhteistyönä tekemä tarina. Mutta tosiaan, Rotan piirroksista tulee myös plussaa. 9

Aku Ankka: Äyriäisälämölö
Tämän tarinan olinkin jo lukenut Ruotsin Aku Ankasta, tosin ruotsiksi, mutta kumminkin. Sama tarina silti. Niin kuin olen aiemminkin jo sanonut, niin Gilbert sopii enemmän lyhyiden tarinoiden käsikirjoittajaksi, ja Rodriques niiden piirtäjäksi. Rodriques-faneja, niin kuin minua, onkin nyt hemmoteltu jo kolmen numeron verran! Numerossa 28 Mummo-sarja, numerossa 29 T, H & L-johtosarja ja tässä numerossa Aku-sarja. Hyvä yhteistyön tuotos! 8

Aku Ankka: Vesihiihtokilpailu
Tätä Barksin klassikkoa en ole ennen lukenutkaan, enkä ollut tästä ennen kuullutkaan. Mutta tämä on sitää hyvää Barksia, vaikkakin vähän lyhyempää. Vesihiihtoa ei kauhean usein oteta esille Aku Ankassa. 9

Aku Ankka: Kumipallona luokses pompin
Hyvä loppu! Ei muuta sanottavaa, olen arvioinut tarinaa jo sen aiemmissa osissa. 9

Kaikissa sarjoissa oli päähahmona Aku, ja Iineskin esiintyi melkein näissä kaikissa tarinoissa!

Pisteet: 19/24
Numero: 9- tai 9

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat