Mobiiliversio!

Seuraa 
Liittynyt13.3.2014

(Anteeksi huono aloitus, kirjoitan kännykällä) Hei! Kenen mielestä olisi hyvä idea, jos Aku Ankan nettisivuista ilmestyisi myös mobiiliversio? Itse ainakin käytän sivustoa paljon älypuhelimella, ja sivuston selauksesta tulee hankalaa tietokoneversiolla. Mitä mieltä olette, olisiko hyvä ehdotus? Mobiiliversiota odotellen :)

Cipinä kiittää ja kuittaa ;)

Kommentit (11)

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

No itse olisin ainakin mobiilisivujen puolella. Selailen välillä foorumilla kun en ole kotona omalla kännyllä. Mobiilisivuja olisi varmasti kätevämpi käyttää puhelimella tai vaikkapa tabletilla.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mäkin käytän näitä sivuja aika paljon kännykällä, mutta mua häiritsee oikeastaan vain tämän viestiboksin toimimattomuus Lumialla. Pystyy kyllä kirjoittamaan, mutta rivinvaihto esimerkiksi on yhtä tuskaa. Niin että mulle riittäisi jos tää kirjoitusloota saataisiin toimimaan mobiilisti... 

Don Barks
Seuraa 
Liittynyt14.4.2011
A r s k a

Mäkin käytän näitä sivuja aika paljon kännykällä, mutta mua häiritsee oikeastaan vain tämän viestiboksin toimimattomuus Lumialla. Pystyy kyllä kirjoittamaan, mutta rivinvaihto esimerkiksi on yhtä tuskaa. Niin että mulle riittäisi jos tää kirjoitusloota saataisiin toimimaan mobiilisti... 

Sama. Itekki kirjoitan Lumialla ja rivinvaihto on todellakin hankalaa. Muuten kyllä toimii.

KaukoJulma
Seuraa 
Liittynyt7.12.2012
A r s k a

Mun kännykällä ei saa ees kirjotettuu, vaikka kuinka monta kertaa painais. Se viestilaatikko ei toimi 

Tuplis
Seuraa 
Liittynyt5.8.2012

Lainaus:
KaukoJulma 26.07.2014 klo 09.59:

Mun kännykällä ei saa ees kirjotettuu, vaikka kuinka monta kertaa painais. Se viestilaatikko ei toimi 

Riippuu mikä kännykkä sulla on. Ei se toiminu myöskään mun vanhassa Samsung Galaxy Y:ssä, nykyisessä Samsung Galaxy S II Plussassa toimii välillä ihan ok, mutta välillä viestin kirjoitus on erittäin hankalaa. Äskenkin kun yritin lähettää viestiä Off-Topic 7:n, niin sain jotenkuten kirjoitettua asiani, mutta viestin lähetys ei sitten onnistunut. Lähetin sitten myöhemmin viestin kotikoneella.

~Tuplis

Nippeking
Seuraa 
Liittynyt13.3.2014
A r s k a

Tämä.

Bruins voittoon!

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

Mobiiliversio on tällä hetkellä huono. Itse ainakin katson vähiten noita blogeja yms.

aa.fi:stä voisi tulla ihan oma sovellus joka olis sitten ladattavissa androidille, iphonelle/ipadille ja lumialle. Mitä te muut tuumaatte tästä ideasta?

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011
Lubu7

Mobiiliversio on tällä hetkellä huono. Itse ainakin katson vähiten noita blogeja yms.

aa.fi:stä voisi tulla ihan oma sovellus joka olis sitten ladattavissa androidille, iphonelle/ipadille ja lumialle. Mitä te muut tuumaatte tästä ideasta?

Tai no... Kun tarkemmin ajattelen mobiiliversio on parempi idea.

Sori tuplista...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat