Foorumin aktiivisuus?

Seuraa 
Liittynyt26.7.2014

Olin täällä vielä noin pari vuotta sitten, mutta lähdin enkä ole pitkään aikaan käynyt täällä. Nyt harkitsen paluuta ja haluaisin tietää, onko täällä foorumilla vielä aktiivista porukkaa, ja ovatko modetkin aktiivisia?

Tässä on allekirjoitus. En keksinyt mitä kirjoittaa siihen.

Kommentit (9)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ainoa käyttäjämode on siis tällä haavaa Wondy. Uutta modea ei olla saamassa ainakaan niin kauaa, kun modenoikeukset ovat huonot.

Itse en kyllä muista Ganduckaa... Vai oletko pyörinyt täällä jollain toisella käyttäjänimellä? Ja jos olet, millä? Haluaisin vain tietää, että olenko tuntenut sinut ennen täällä, vai enkö.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Itsekkin tein paluun juuri parin vuoden takaa. Olen aika samoilla linjoilla muiden kanssa, olen nähnyt modeista pelkästään Wondya, ja yleisestikkin ei täällä enään keskustella lähellekkään yhtä aktiivisesti kuin silloin foorumin kulta aikoina pari vuotta sitten. Kyselyt ja visailut ja pulina osiolla on vielä jonkin verran aktiivisuutta mutta muuten saattaa muihin foorumin oisoihin tulla ehkä n.10-20 viestiä päivässä kun ennen semmoinen tapahtui helposti tunnin tai kahden sisällä. Mutta mukavaa porukkaa täältä löytyy vaikka ei enään ehkä ihan kaikki samat vanhat tutut täällä ole. 

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Ruutitynnyri
Seuraa 
Liittynyt12.11.2012

Itsekin palasin tänne noin kuukausi sitten puolentoista vuoden tauolta. Pelasin silloin aktiivisesti valtioroolipeliä. Pelaaminen ei ollut silloin niin totista. Mitä aktiivisuuteen tulee, nykyään täällä vain ratkotaan Red Herringin laskutehtäviä. Ajattelin alkaa pelata pistepotti-peliä, mutta siellä vain riideltiin eikä pelattu, joten päätin jättää väliin.

Ruutitynnyri - Kaikki okei!

Tuoppi
Seuraa 
Liittynyt30.7.2013

Hih, kuka väittää että pistepotissa riidellään? Päivän naurut. Todennäköisesti katsoit ketjua juuri erään juonittelukauden aikaan ja törmäsit kahden joukkueen strategiointiin. Mutta ei siellä mitään riidellä. :DDD

"Kamalaa olla näin sivistymätön" -Aku Ankka

Siikahan se siinä
Seuraa 
Liittynyt1.9.2014
Tuoppi

Hih, kuka väittää että pistepotissa riidellään? Päivän naurut. Todennäköisesti katsoit ketjua juuri erään juonittelukauden aikaan ja törmäsit kahden joukkueen strategiointiin. Mutta ei siellä mitään riidellä. :DDD

Niin, pistepotissa ei koskaan ole ollut varsinaista riitelyä, vaan strategointia.

siika wuz hier

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat