Kartat ja kielet

Seuraa 
Liittynyt19.4.2014

Kaikille nuorille (ja vanhemmillekin) kartta- ja kielitieteilijöille.

-Sillai kai

Kommentit (7)

SalmonSnake_
Seuraa 
Liittynyt5.6.2011

Musta jotenkin tuntuu, että täällä aika vaikee saada keskustelua aikaseks...

Ja siksi mä täällä oonkin! Ohjeet: Menkää Google Mapsiin ja lätkäskää se oranssi hemmo johonki randompaikkaan (onko se yhdyssana :D) ''kävelkää'' ympäriinsä, sitten jos näätte jotain hienoo niin laitatte tänne paikan nimen/katuosoitteen. Randompaikka olis sitten mielellään joku muu kun Maunula, että mielenkiintoinen oli plussaa (+). Jos Robopollari on eri mieltä niin olkoon, mutta mielestäni tämä on hyvä idea.

ent. Wedi

Robottinen koppalakki
Seuraa 
Liittynyt19.4.2014
Wedi

Musta jotenkin tuntuu, että täällä aika vaikee saada keskustelua aikaseks...

Ja siksi mä täällä oonkin! Ohjeet: Menkää Google Mapsiin ja lätkäskää se oranssi hemmo johonki randompaikkaan (onko se yhdyssana :D) ''kävelkää'' ympäriinsä, sitten jos näätte jotain hienoo niin laitatte tänne paikan nimen/katuosoitteen. Randompaikka olis sitten mielellään joku muu kun Maunula, että mielenkiintoinen oli plussaa (+). Jos Robopollari on eri mieltä niin olkoon, mutta mielestäni tämä on hyvä idea.

Oon tehny tota kerran pudotin sen keskelle Maracaña-stadionia, enkä päässy sieltä pois ku se alko bugaa .

Ensiaskel oli Puolassa. Olen käynyt myös Tanskan Legolandissa :O

-Sillai kai

Töh
Seuraa 
Liittynyt8.4.2014

Topicit olisivat voineet olla erikseen. "Kartta-topic" ja "Kielet-topic". Anteeksi olen nyt varamodeilu tuulella :D

Mutta olen karttafriikki. Oikeasti. Rakastan karttoja!

Ei

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013
Qwhlrt

1. Klikkaa tästä.

2. Mene sen puhelinkopin sisään.

Tuohan on Doctor Whosta. Miten se noin tapahtui?

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat