Kommentit (9)

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Eihän missään Korhosen suomenkiertuetarinassapiirrosjälki ollut järin hyvää, mutta tämä oli kyllä toden totta huonoa.

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Sen patsaan nimi on ihan virallisestikin Toripolliisi kahdella ällällä, eikä suinkaan "Toripoliisi". Tuossa itse sarjakuvassakin oli mielestäni joitakin kohtia käännetty Oulun murteelle hivenen omituisesti. Enkä nyt tarkoita niitä tarinan messuvieraita, joita oli selkeästi tullut paikalle eri puolilta Suomea... 

Väkivallaton Siika
Seuraa 
Liittynyt26.5.2014
Touhula

Sen patsaan nimi on ihan virallisestikin Toripolliisi kahdella ällällä, eikä suinkaan "Toripoliisi". Tuossa itse sarjakuvassakin oli mielestäni joitakin kohtia käännetty Oulun murteelle hivenen omituisesti. Enkä nyt tarkoita niitä tarinan messuvieraita, joita oli selkeästi tullut paikalle eri puolilta Suomea... 

Nämä minäkin hoksasin. Sanoisinko että kaikin piirtein aika kehno tarina.

R0ope Ankka
Seuraa 
Liittynyt14.8.2014

Vähän itsekkin kyllä petyin, mutta kyllä Kari Korhosen tarinat yleensä ovat tosi hyviä. Hänellä näyttäisi olleen ollut kiireitä, kun tätä tarinaa on tehnyt. Hän ei siksi varmaan ole ehtinyt paneutua niin hyvin tarinaan.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ei Korhosen piirrokset nyt niin huonoja mielästi nytkään ole. Pientä parannusta silti mielestäni jalkapallotarinaan verrattuna. Juonikin oli hyvä. Korhosta en myöskään syyttäisi huonosta Oulun murteelle kääntämisestä. Tarinan lopussa luki murresanaaston laatija, ja mainittiinpa sivulla 5 Akkarin Toimituksenkin olleen mukana joidenkin puhekuplien Oulun murteelle kääntämisestä. 

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Rapcat
Seuraa 
Liittynyt9.9.2013

En ymmärrä kyllä tätä Korhosen ylistystä. Hyvä piirtäjä kyllä mutta ei se maailman paras piirtäjä. Nimenomaan piirtäjä. Tuo piirrosjälki oli kammottava jos saan sanoa. Mutta tämä johtuu kiireista uskottavasti.

Kuvitelkaa tässä joku hiano sitaatti

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat