kirjoita silmät kiinni

Seuraa 
Liittynyt23.8.2014

Eli kirjoita silmät kiinni näppäimistöstä jotain kirjaimia ja katso mitä kirjoitit!

Kommentit (4)

CottonJoel
Seuraa 
Liittynyt12.5.2011

Sinä taidat olla uusi käyttäjä ja varmaan mukava käyttäjä, mutta Akuankka.fi:ssä on lukotettu Kirjoita silmät kiinni ja Kirjoita silmät kiinni 2. Minulla on sinulle kolme neuvoa: Sinun kannattaa katsoa hausta, että löytyykö sieltä samanlainen keskustelu. Toinen neuvo on, että sinun kannattaa katsoa uutena käyttäjänä Keskustelualueen säännöt. Kolmas neuvo on, että muista kirjoittaa oikein, esimerkiksi iso alkukirjain sekä lopetusmerkki. Tervetuloa Akuankka.fi:hin!

Pidän kivoista asioista.

Ganducka
Seuraa 
Liittynyt26.7.2014
CottonJoel

Sinä taidat olla uusi käyttäjä ja varmaan mukava käyttäjä, mutta Akuankka.fi:ssä on lukotettu Kirjoita silmät kiinni ja Kirjoita silmät kiinni 2. Minulla on sinulle kolme neuvoa: Sinun kannattaa katsoa hausta, että löytyykö sieltä samanlainen keskustelu. Toinen neuvo on, että sinun kannattaa katsoa uutena käyttäjänä Keskustelualueen säännöt. Kolmas neuvo on, että muista kirjoittaa oikein, esimerkiksi iso alkukirjain sekä lopetusmerkki. Tervetuloa Akuankka.fi:hin!

Mutta eikös hän juuri kirjoittanut oikein? Saatan olla väärässäkin..

Tässä on allekirjoitus. En keksinyt mitä kirjoittaa siihen.

Muumi Ankka
Seuraa 
Liittynyt5.11.2013
Ganducka
CottonJoel

Mutta eikös hän juuri kirjoittanut oikein? Saatan olla väärässäkin..

Olen samaa mieltä.

Kirjoitin tämän viestin åpuhelimella ~Qwhlrt 2013

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat