Suklaa

Seuraa 
Liittynyt1.8.2014

Mitä pidätte suklaasta ja mistä eniten oma suosikkini on kyllä marabow tai fazer 

joo tiiän ittekki et aika turha joten ei tartte huuella etyä lukkoon 

Ziafire os Safire

Kommentit (12)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Fazerin sininen on kyllä ihan parasta. Marabow on ehkä turhan makeaa, mutta kyllä sitäkin syö. Salmiakkisuklaa on myös varsin maistuva yhdistelmä, kannattaa maistaa. Luulen, että joko siitä pitää tai sitten inhoaa - itse rakastan sitä. Pähkinäsuklaakin on namia. Tumma suklaa ei yksinään toimi, mutta siitä voi tehdä herkullista kiisseliä. 

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tällä hetkellä syönkin juuri sopivasti Fazerin tummaa suklaata. Farezin sininen on kyllä silti parhainta, mutta kun pitää nuo tummatkin suklaat syödä loppuun.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Ruutitynnyri
Seuraa 
Liittynyt12.11.2012

Kyllä tumma suklaa on parasta. Maitosuklaat ovat yleensä liian makeita. Sellaiset 50-60% kaakaota sisältävät ovat juuri sopivia minun makuuni.

Ruutitynnyri - Kaikki okei!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Minä: Tällä hetkellä syönkin juuri sopivasti Fazerin tummaa suklaata. Farezin sininen on kyllä silti parhainta, mutta kun pitää nuo tummatkin suklaat syödä loppuun.
Ei siis sillä, että tumma suklaa olisi pahaa, mutta sininen on silti jonkin verran parempaa. Myös valkosuklaa on ihan hyvää :)

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

Fazerin sininen on kyllä ylivoimainen, paitsi että milkan keksisuklaa on todella yummy. Itse en pidä kovinkaan paljoa tummasta suklaasta. Geisha on myös hyvää, varsinkin geisha jäätelö. Mikä on teidän mielestä paras suklaapatukka? Omasta mielestäni twix tai lion.

Kuuki
Seuraa 
Liittynyt12.6.2014

Tummaa suklaata ei syo erkkikaan, mutta fazerin tavallinen maitosuklaa maistuu hiukkasen lämpimana, kun taas pandan tavalliinen suklaa maistuu sellaisenaan. Valkosuklaata syon pahimpaan hataan.

Kummeliankka=Kurska=Kuke

Kuuki
Seuraa 
Liittynyt12.6.2014

Ääkköset olivat tosiaan hukassa kun käytin kännykkää. Jos nimittäin kirjoitan ä-kirjaimen, sivut alkavat sekoilla.

Kummeliankka=Kurska=Kuke

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat