Clash of ducks strategiapeli

Seuraa 
Liittynyt1.12.2013

Niin siis tää on sellainen uus peli ja tässä esimerkki miten aloittaa

-Ensiksi sinun pitää luoda hahmo jonka nimenä toimii oma käyttäjänimesi.

-Hahmotyyppejä on velho,ritari,menninkäinen.

Ilmoita kuka näistä olet.

Velhon ase:taikasauva Ritari:miekka Menninkäinen:jousi

Taikasauva tekee damagea 15hp alussa aivan kuten muutkin ase kehittyy paremmaksi ylläpitäjän luvalla.

-Jos taistelua ei käydä niin kuin kuuluisi se mitätöidään.

-Kysy henkilöltä jonka kanssa lähdet taisteluun haluaako hän mukaan.

-Tässä alku pelille "kehityksiä" tulee kun ehdin niitä tehdä

Owls are not what they seem.

Sivut

Kommentit (24)

Ankkaiisalmelainen
Seuraa 
Liittynyt1.12.2013

Joo vähän muutoksia ja lisäyksiä.

-Jokaisen pelaajan hp pisteet karkeasti suomennettuna elämäpisteet ovat alussa aina 60

-Uuden levelin saadessa joko hp pisteet tai aseen tehokkuus kasvaa.(Pelaajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti asiasta.

-Taikasauvan spesiaali-isku on lamaannutus joka tekee vihollisen toimintakyvyttömäksi yhden vuoron ajaksi.

-Miekan spesiaali-isku on suojakilpi joka suojaa sinua yhden hyökkäyksen ajan.

-Jousipyssyn spesiaali-isku on double-damage eli vihollinen menettää kaksinkertaisen määrän hp:ta.

Kaikkia spesiaali-iskuja voi käyttää vain kerran taistelun aikana.

Tässä tämänkertaiset uudistukset. Muistakaahan pelailla!!!

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Hmm... Menninkäinen muistuttaa ikävästi erästä pilalle mennyttä roolipeliä, jota meinasin tehdä... Mutta asiaan! Olen ritari, koska olen eräänlainen velho Arelfien etsijät-ropessa, ja haluaisin vaihtelua. Nimeni on tässä roolipelissä ritari Arslan McHülger. Ja aseenani on tietysti miekka. Mutta paikka, missä haluaisin taistella, en ole vielä niin pohtinut, pyytäkää minua mukaanne, jos haluatte raavasta apua pahimpiin lahtauksiin!

Ankkaiisalmelainen
Seuraa 
Liittynyt1.12.2013

Lähdetäänkö taistelemaan peikkometsän vaarallisimpiin osiin.Pystyn vastaaman vasta iltapäivällä sillä koulu velvoittaa mutta vaikka sitten. Ai niin btw oman velhoni nimi on Lokhlaren

Ankkaiisalmelainen
Seuraa 
Liittynyt1.12.2013

Sunnuntaina iltapäivällä klo15 lähdetään taisteluun peikkometsään.Ilmoittakaa minulle lauantaihin mennessä kuka lähtee ja laadin listan teillekin nähtäväksi.Lokhlaren kuittaa

Ankkaiisalmelainen
Seuraa 
Liittynyt1.12.2013
Morgoth Lenovo

Minä lähden mielelläni peikkometsään eliminoimaan peikkoja. Näköjään sunnuntaina tavataan! 

Hyvä eli minä ja Arslan (Morgoth) lähdemme matkaan ja huomenna ilmestyy se virallinen lista

Ankkaiisalmelainen
Seuraa 
Liittynyt1.12.2013

"Päivitys-viesti"

Eli siis:

-jos hyökkäät peikon kimppuun onnistuneesti ja tuhoat tämän peikon sinä saat 10 lankkua

-jos taas hyökkäät druidin kimppuun saat 10 kiveä

-kun saat itsellesi kokoon 70 lankkua ja 10 kiveä voit rakentaa itsellesi turvatalon jonne säilöä resurssejasi (sitä ennen ne kulkevat mukanasi)

-peikko tekee damagea 10hp ja druidi 15hp muita vihollisia ei vielä ole

Tässä tämä tältä erää!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat