Kysy Agelta? Age vastaa!

Seuraa 
Liittynyt20.9.2014

Oli huolesi mikä tahansa niin Age sedä koittaa auttaa sinua! Tyttöystävistä hevosiin ja finneistä miehiin ja läksyistä omenoihin.

Jätä kysymys minä vastaan. (Ainakin koitan vastata!)

Säännöt:

1 Ei turhaa spämmiä kiitos

2 Jos tulee ongelmia ratkaiskaa ne

3 Pitäkäämme hauskaa

4 Ei saa kysyä esim: Missä Siika asuu tai mikä on touhiksen nimi.

5 kun tulee 100 sivua teen/muumiankka/ankanpää tekee uuden topicin.

Miten saan oikeudet vastaamiseen?

Ainoastaan minulla on oikeus vastata kysymyksiin. Jos kysymykseen ei ole vastattu 3 vr:n päästä saat halutessasi vastata siihen.

Kuinka haastan Agentin oikeuteen.

Jos haluat voit haastaa minut oikeuteen madchatissa. Ankanpää keittää oikeus kahveet ja kuutiopurkka on demokraattinen tuomari.

Jos spämmään?

Menetät ilon elämsätäsi ja modet saattavat antaa sinulle bannit.

Jos kysyn h*röjä kysymyksiä?

Se on ilkeää ja niin ei saa tehdä joten emme suosittele. Modet saattavat antaa sinulle bannit.

Kuka on Agentti ja voiko hänen sanaansa luottaa?

Jos haluat tietoa minusta katso esittelyni. Yritän aina vastata tietoni mukaan ja saatan etsiä tietoa netistä,jolloin pyrin tietämäön kaiken.

Onko tämä trolli?

Ei tämä ole.

Jos en saa vastausta?

Pyrin aina vastaaamaan kaikkeen mutta jos et saa vastausta lähetä kysymys uudelleen.

mihin kysymyksiin en vastaa?

Asiattomiin,yksin kertaisesti turhiin tai törky sisältöä sisältäviin.

Arvon moderaattorit! Olen saanut bannit (tuntemattomasta syystä). Epäilen sen johtuvan tupla nikistä ( toisesta käyttäjästä!). Jos tämä johtuu siitä pyydän että anatisitte kirjoitus oikeudet takaisin. Muuten katson asiakseni tehdä uuden nimimerkin. Minusta on epäreilua että saan bannit koska tein toisen käyttäjän.

Jos taas sain bannit sen takia että jotenkin luulette minun olevan trolli? Spämmäri? Joku muu haluan vain kertoa että olen ihan asiallinen käyttäjä. Voitteko siis poistaa joko pois pakkoruotsin bannit tai tämän käyttäjän bannit.

Jos poistatte lupaan aina käyttäytyä kiltisti ja olla asiallinen.

Kiittäen: AgeMage

Kommentit (14)

SalainenAgentti
Seuraa 
Liittynyt20.9.2014
Muumi Ankka

Millä oikeudella olet laittanut minut yhdeksi topic2 tekijä ehdokkaaksi?

Ylläpitäjän oikeudella Kappa. Voit halutessasi purkaa sen.

Arvon moderaattorit! Olen saanut bannit (tuntemattomasta syystä). Epäilen sen johtuvan tupla nikistä ( toisesta käyttäjästä!). Jos tämä johtuu siitä pyydän että anatisitte kirjoitus oikeudet takaisin. Muuten katson asiakseni tehdä uuden nimimerkin. Minusta on epäreilua että saan bannit koska tein toisen käyttäjän.

Jos taas sain bannit sen takia että jotenkin luulette minun olevan trolli? Spämmäri? Joku muu haluan vain kertoa että olen ihan asiallinen käyttäjä. Voitteko siis poistaa joko pois pakkoruotsin bannit tai tämän käyttäjän bannit.

SalainenAgentti
Seuraa 
Liittynyt20.9.2014
Muumi Ankka

Eikö tämä topic olisi kuulunut pelit ja leikit osioon?

En tiedä.

SalainenAgentti
Seuraa 
Liittynyt20.9.2014
Siikahan se siinä

Miksi teit tämän topicin?

Voisinpa väittää että siksi ettei tule turhia topiceja kuten: miten kokis pullon saa auki? Mitä haittaa tupakan poltosta on? Kuinka kauan silmätulehdus kestää? Miten selvitä erosta?

SalainenAgentti
Seuraa 
Liittynyt20.9.2014
Muumi Ankka

Kuinka kauan silmätulehdus kestää?

n. 2 vko.

T. Ononunous

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013
SalainenAgentti
Muumi Ankka

Millä oikeudella olet laittanut minut yhdeksi topic2 tekijä ehdokkaaksi?

Ylläpitäjän oikeudella Kappa. Voit halutessasi purkaa sen.

Puran oikeuteni tehdä uuden topikin, koska en ole kuullut asiasta mitään ja jtn. :B

Olenko ankka ilman päätä vai ankanpää ilman vartaloa?

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Ganducka
Seuraa 
Liittynyt26.7.2014

Tämähän on varsin hyödyllinen topic. Päätäni ovat vaivanneet useat kysymykset viime aikoina. Joten tässä niitä olisi:

1. Onko mahdollista ajatella kahta asiaa samaan aikaan?

2. Mitä tapahtuu kuoleman jälkeen?

3. Onko tällä topicilla jokin syvällisempi tarkoitus?

Tässä on allekirjoitus. En keksinyt mitä kirjoittaa siihen.

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
Ganducka

Tämähän on varsin hyödyllinen topic. Päätäni ovat vaivanneet useat kysymykset viime aikoina. Joten tässä niitä olisi:

1. Onko mahdollista ajatella kahta asiaa samaan aikaan?

2. Mitä tapahtuu kuoleman jälkeen?

3. Onko tällä topicilla jokin syvällisempi tarkoitus?

Vastaukseni: !. Kyllä, jos kärsit skitsofreniasta.  2. Olemme kierrätettävää avaruusromua ateistien ja ainoan oikean Darwinismin eli evoluution mukaan ja joudut sieluinesi päivineet tyhjyyteen.    3.   Etkö ole huomannut, että Age on humanoidi?  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat