Talopeli

Seuraa 
Liittynyt9.9.2013

Tässä talosta pitää tehdä mahtava imperiumi.

Kuvitelkaa tässä joku hiano sitaatti

Kommentit (8)

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Tee sinäkin mahtava imperiumi omasta "talostasi" jonka löydät Goodgame Empirestä. Ja jos maalla oleva talo ei kelpaa, tee se merelle monipelissä Pirate Storm ta SeaFight. Ja jos haluat aivan erikoislaatuisia taloja tai huoneistoja, niin mene Habboon.

Robo
Seuraa 
Liittynyt17.6.2014

Vuoden peli 2017

Allekirjoitus eli nimikirjoitus tai autografi on nimen kirjoitettu asu tai muu tunnistusmerkki, jonka henkilö kirjoittaa asiakirjaan todisteeksi henkilöllisyydestä ja tahdosta. Henkilökohtaiseen allekirjoitukseen käytetään yleensä omaa nimeä tai sen lyhennettä. Se toimii sinetin tavoin. Suomen kielessä nimikirjoitus tarkoittaa jonkin henkilön nimeä hänen itsensä käsin kirjoittamana. Samaa tarkoittaa sivistyssana autografi (ruotsin autograf < kreikan sanoista αὐτός autós, "itse", ja γράφειν gráfein, "kirjoittaa"). Allekirjoituksella tarkoitetaan yleensä samaa kuin edellisillä, mutta sen on käsitteenä laajempi. Taideteokseen tehty allekirjoitus on signeeraus.

Bubbleduck
Seuraa 
Liittynyt24.12.2014

Taloni on maailman suurin talo. Se kattaa koko maailman lukuunottamatta Vallun pientä plänttiä somaliassa. Talossani on myös 100 000 000 ydinpommia.

Bu matn tarjima qilingan

Robo
Seuraa 
Liittynyt17.6.2014

Mun tyyppi on koditon ja vahingossa aktivoi yhden ydinpommin Bubblen talosta.

Allekirjoitus eli nimikirjoitus tai autografi on nimen kirjoitettu asu tai muu tunnistusmerkki, jonka henkilö kirjoittaa asiakirjaan todisteeksi henkilöllisyydestä ja tahdosta. Henkilökohtaiseen allekirjoitukseen käytetään yleensä omaa nimeä tai sen lyhennettä. Se toimii sinetin tavoin. Suomen kielessä nimikirjoitus tarkoittaa jonkin henkilön nimeä hänen itsensä käsin kirjoittamana. Samaa tarkoittaa sivistyssana autografi (ruotsin autograf < kreikan sanoista αὐτός autós, "itse", ja γράφειν gráfein, "kirjoittaa"). Allekirjoituksella tarkoitetaan yleensä samaa kuin edellisillä, mutta sen on käsitteenä laajempi. Taideteokseen tehty allekirjoitus on signeeraus.

Pallo
Seuraa 
Liittynyt5.11.2016

Minulla on ollut linna Goodgame Enpiressä, jossa oli kaksi etuvartiolinnaa. Sitten hukkasin puhelimen tammikuussa, joten en voinut pelata sitä enään. Olen muutenkin tyllästynyt peliin.

Suomi täyttää tänä vuonna 100 vuotta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat