Vanhojen julkaisujen hinnat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kävin viikonloppuna divarissa ja yllätyyin: Vuoden 2004 Iineslehtiä myytiin 10e/kpl ja samalla hinnalla 60-luvun taskareita. Onko kellään minkään laista hajua, kuinka arvokkaita ovat hyväkuntoiset ja ekaa painosta olevat "minä Aku/Roope/Mikki/hessu" kirjat. Näin todella huonokuntoisen sarjaa olevan kirjan, josta pyydetiin 100 euroa.

Kommentit (6)

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti:Kävin viikonloppuna divarissa ja yllätyyin: Vuoden 2004 Iineslehtiä myytiin 10e/kpl ja samalla hinnalla 60-luvun taskareita. Onko kellään minkään laista hajua, kuinka arvokkaita ovat hyväkuntoiset ja ekaa painosta olevat "minä Aku/Roope/Mikki/hessu" kirjat. Näin todella huonokuntoisen sarjaa olevan kirjan, josta pyydetiin 100 euroa.

Missä divarissa pyydetään 100€ Minä-kirjasta????

Niin missä? Todella kallista pyytää 100 euroo Minä-kirjasta. Huh huh.

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti:Kävin viikonloppuna divarissa ja yllätyyin: Vuoden 2004 Iineslehtiä myytiin 10e/kpl ja samalla hinnalla 60-luvun taskareita. Onko kellään minkään laista hajua, kuinka arvokkaita ovat hyväkuntoiset ja ekaa painosta olevat "minä Aku/Roope/Mikki/hessu" kirjat. Näin todella huonokuntoisen sarjaa olevan kirjan, josta pyydetiin 100 euroa.

Tarkoitan 60-luvun Akkareita :)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Missä divarissa pyydetään 100€ Minä-kirjasta????

Vierailija

Mun lähistöllä olevs divaris oli 60-luvun ankkoja makso vaan 2,5€ mut en oo siis nähny niitä.ja siel on muutenki halpaa.

Vierailija

Mäkin ihmettelin niitä hintoja.60-luvun akkarit eivät olleet edes mitään harvinaisuuksia.Minä-kirjan divarii en muita, mutta akkarit ja Iinekset olivat Makedonian.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat