Mikä ankkalinnalainen olet?

Seuraa 
Liittynyt13.1.2014

Oletteko tehneet testiä:

Esa Saarisen Kallonkutistuskoje

Se löytyy kun klikkaa ''hupia'' osiota ja selaa melkein alas asti. Jos olet tehnyt tai menossa pian tekemään, pyytäisin teitä kertomaan mikä ankkalinnalainen olitte. Minä olin Iines ja Karhukopla! Tehkää se testi ja kommatkaa pliis!

Inkku McAnkka - ankkain sukua! :)

Kommentit (12)

ankza
Seuraa 
Liittynyt13.1.2015

Touho ankka 65%

Innostut kaikesta uudesta ja muodikkaasta, etenkin jos villitys on henkistä laatua. Levität innostustasi niin pontevasti, että lähipiirissäsi kaikki saavat varmasti tietää paremman elämän aakkoset.

Robo
Seuraa 
Liittynyt17.6.2014

51% Iines jotain prosenttia TupuHupuLupu ja Aku

Allekirjoitus eli nimikirjoitus tai autografi on nimen kirjoitettu asu tai muu tunnistusmerkki, jonka henkilö kirjoittaa asiakirjaan todisteeksi henkilöllisyydestä ja tahdosta. Henkilökohtaiseen allekirjoitukseen käytetään yleensä omaa nimeä tai sen lyhennettä. Se toimii sinetin tavoin. Suomen kielessä nimikirjoitus tarkoittaa jonkin henkilön nimeä hänen itsensä käsin kirjoittamana. Samaa tarkoittaa sivistyssana autografi (ruotsin autograf < kreikan sanoista αὐτός autós, "itse", ja γράφειν gráfein, "kirjoittaa"). Allekirjoituksella tarkoitetaan yleensä samaa kuin edellisillä, mutta sen on käsitteenä laajempi. Taideteokseen tehty allekirjoitus on signeeraus.

Josefin e
Seuraa 
Liittynyt22.3.2014

100%

Tupu, Hupu ja Lupu Hallitset tiimityön saumattomasti ja sinulla on tinkimätön halu oikeudenmukaisuuteen. Välillä pintaan pulpahtava leikkisä ilkikurisuutesi sulattaa kaikkien sydämet!

PÖÖ!  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat