Lomat & Lomalistaus

Seuraa 
Liittynyt4.4.2014

Yleistä höpinää lomista, ja tänne voi listata omia lomailua-aikoja eli koska on poissa aa.fi:stä.

Zuissi tässä Moi!

Kommentit (9)

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

1. En ole lomilla poissa aa.fi:stä.

2. Tykkään ajella lentokoneilla iso-britannian heathrow nimiselle lentokentälle koska nostalgia.

3. Lomailen paljon.

4. Olen ollut lomilla: siciliassa, portugalissa,ruotsissa,virossa, venäjällä, ranskassa, kesämökillä ja ofc Britanniassa koska edelleenkin nostalgia.

Muistan hyvin viime kesän kun olin Ranskassa koska serkkuni meni siellä naimisiin  ranskalais miehen kanssa. Muistan hyvin että puolet lentokonneemme asukeista olivat ennalta tuttuja sukulaisia. Muistan erityisesti sen että juhlapaikalla jäin jumiin wc:seen ja päätin etten koskaan käy ranskassa wc:ssä (paitsi hotellilla). 

Haluaisin tällä hetkellä dubaihin, koska vaikuttaa hienolta arabi maalta. Siellä on kaikkea kivaa.

Tälläinen lyhyt viesti nyt kerron tarkemmin joskus :3

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Zuissii
Seuraa 
Liittynyt4.4.2014

Ruotsissa 137 kertaa?

Itse en ole koskaan käynyt Ruotsissa.

Saanen kysästä, että miksi tässä topicissa on 3 alapeukkua? Eikös tämä ole ihan hyödyllinen topic?

Zuissi tässä Moi!

Ganducka
Seuraa 
Liittynyt26.7.2014
Zuissi MacAnkka

Ruotsissa 137 kertaa?

Itse en ole koskaan käynyt Ruotsissa.

Saanen kysästä, että miksi tässä topicissa on 3 alapeukkua? Eikös tämä ole ihan hyödyllinen topic?

Olisi varmaan, jos samasta aiheesta ei olisi tehty kymmeniä muita topiceja.

//Ontopic, olen käynyt ruotsissa yhden tai kaksi kertaa. Siinä lomailuhistoriani.

Tässä on allekirjoitus. En keksinyt mitä kirjoittaa siihen.

Zuissii
Seuraa 
Liittynyt4.4.2014
Ganducka

Miksi kolme alapeukkua? Eikös tämä ole hyödyllinen?

Olisi varmaan, jos samasta aiheesta ei olisi tehty kymmeniä muita topiceja.

Ei ole näkynyt hausta muuta.

Zuissi tässä Moi!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat