T.Ankka, P.Peloton ja P.Apulainen

Seuraa 
Liittynyt17.1.2014

Taavi, Pelle, Pikku Apulainen?

Neroja sun muita. Kuka on sun mielestä kivoin/parhain älypää noista kolmesta jotka kirjoitin?

-Mun mielestä Taavi Ankka, se on kiva, viisas ja nero! Tai ei se kyllä ihan nero oo, mut kuitenkin. Kun kommaatte tähän keskusteluun muistakaa että oma mielipide, on oma eikä tarvitse pelätä että vaikka keskustelussa Iines vai Una Ankka????? Jos pidät enemmän vaikka Iineksestä ja suurin osa pitää enemmän Unasta reilut mielipiteet kehiin! Ei tarvitse kirjoittaa Una, jos muut pitävät siitä enemmän. Mäkin kirjoitin siihen jossakin vaiheessa että "Sori Iines fanit mut musta Una on parempi" Ei säästellä, kommatkaa reilusti! Sanan "Sori" olisin voinut ottaa pois ja kirjoittaa tilalle vaikkapa; "Mun mielestä Una on parempi kuin Iines." Mutta nyt tää kyllä vähän haarautu aiheesta T.ANKKA, P.PELOTON JA P.APULAINEN! Joten kommaa pois vaan! Pakko vielä sanoo etten oo ite älypää! Ja tietenkin voi kirjottaa jotain muita juttuja ja mielipiteitä jotka ei välttämättä liity tähän aiheeseen. Ankkamaista ja ilotulitemaista uutta vuotta 2015 sinulle!

♥Stella McAnkka♥

Kommentit (8)

Ankkaiisalmelainen
Seuraa 
Liittynyt1.12.2013

Sanoisin,että Pikku  Apulainen on paras koska se on kuitenkin äärimmäisen älykäs vaikka onkin vain pieni robotti. Apulaisen pienet seikkailut joita voi seurata sarjan sivussa ovat myös hauskoja seurattavia.

Owls are not what they seem.

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

Ei kukaan. He ovat semmoisia amatööri fyysikkoja jotka eivät tunnistaisi edes fotoni-ilmiötä vaikka se olisi heidän edessään. Kaiken lisäki jos joku heistä tekee jonkin johtopäätkösen asiaa eintutkita oikein vaan tyydytään arvailun joka pienentää todennäköisyyttä oikeasta lopputuloksesta kuudenneksellä.

jos nyt paras pitäisi sanoa niin sanoisin että Apulainen. Vaikka hänen aivonsa todennäköisimmin ovat koodattua über tekniikkaa eikä hän ajattele kaike itse van hänen keino aivonsa ajattelevat ne mutta hän on laras.

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Mudcakelover
Seuraa 
Liittynyt17.1.2014

Mun mielestä Taavi, Pelle ja Apulainen ei oo mitään amatööri fyysikkoja. Taavi ei välttämättä tunnistaisi kaikkein uusimpia teknologia vempaimia ja härveleitä. Ja Pelle taas voisi, mutta se ei välttämättä tietäis juurikaan paljoa sellaisista historia-ja tiede- jutskoista kuten Taavi. Pikku Apulainen taas on noin 65% Pelle & 35% Taavi.EHKÄ. Omasta mielestäni...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat