kauhutopic

Seuraa 
Liittynyt24.12.2014

Tänne voi siis kirjottaa pelottavia faktoja, tarinoita tai muita pelottavii juttui

Bu matn tarjima qilingan

Kommentit (7)

Bubbleduck
Seuraa 
Liittynyt24.12.2014

Tässä on pelottavia faktoja:

Jos heräät kolmen maissa yöllä 99% varmasti joku tuijottaa sinua

Aivot on nimennyt itsensä

Lähin sisätiloissa oleva hämähäkki on metrin säteellä sinusta

Bu matn tarjima qilingan

MaxPlays
Seuraa 
Liittynyt24.9.2013
Niilo Selin

Tässä on pelottavia faktoja: Jos heräät kolmen maissa yöllä 99% varmasti joku tuijottaa sinua Aivot on nimennyt itsensä Lähin sisätiloissa oleva hämähäkki on metrin säteellä sinusta

No just joo

Morgoth Lenovo
Seuraa 
Liittynyt26.9.2013
M4R1O
Niilo Selin

Tässä on pelottavia faktoja: Jos heräät kolmen maissa yöllä 99% varmasti joku tuijottaa sinua Aivot on nimennyt itsensä Lähin sisätiloissa oleva hämähäkki on metrin säteellä sinusta

No just joo

Juupatius juuppati jupupati puu. En tiedä, mistä internetin mullistavasta maailmasta tuokin väite on peräisin, mutta sen ainakin tiedän, että olen itse omalaatuisessa persoonassani sen verran stalkkeri, että klo 3 yöllä vaklaava saa servauksen sillä hän/se ei olisi osannut odotaa, että joku (tai ehkäpä jokin...) on häntä kyylempi. Kyylimpi. Kyylämpi. Miten hitsissä tuo taivutetaan?                                                                                                                                                   Anyway, olen yläasteen äidinkielentunnin tarinatunneilla kirjoittanut jäätäviä jännäreitä, tai ehkäpä vähän kauhukirjallisuuden puolelle lipsahtavia pieniä romaaneja, jolloin aihe liittyy tähän topaan. Olen saanut kaikista arvosanan 10 mutta ensimmäisestä sain 10- koska kuten nyt vain evoluution pitkällisen tuotoksen tuloksena jumal... siis evoluutio on tehnyt minusta sellaisen "Relax Person" -tyypin ja en minä nyt silloin vain tehnyt suunnitelmaa siitä, että mitä siinä himmelin tarinassa oikein haetaan. (Tarinassa kaikki kuitenkin kuoli ja joutu lapioimaan hiiliä alakerran isännän kanssa [Siis ihan kaikki tarinassa esiintyvät henkilöt ja päähenkilö { Mutta ei naapurit jotka vain soittivat poliiseille}])                                                                                                                                                                                                                                                               Ja nyt seis tämä tyhjän jauhaminen minä painun pelaamaan jotakin maailmaa parantavaa nettipeliä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat