Kommentit (9)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Iippeli24 taisi jo saada vastauksen Instagramin puolella, mutta jos tätä on muukin pohtinut, niin todettakoon vielä tarkoituksen olevan nimenomaan Akkarista tuttujen hahmojen käyttäminen. Akkari-tarina pitäisi siis kehitellä.

Yritän viikonloppuna pakottaa itseni saamaan jotain järkevää paperille, onhan tämä niin hieno tilaisuus, että pelkkä osallistuminen tuntuu jo huimalta. Eipähän tarvitsisi jälkeenpäin harmitella, ettei edes yrittänyt. Kaksi ideantynkää (tai ei oikein sitäkään, enemmänkin ideantyngän siementä) mulla on, mutta kumpikin vaatii vielä liudan ideoita lisää, eikä siltikään ole taattua, etteivätkö raapustelut kuitenkin päätyisi paperikoriin.

Irvikissa
Seuraa 
Liittynyt31.1.2015

Minäkin osallistuin,mutta Akumaisella tunaroinnilla ensimmäisessä viestissäni laitoin vain synopsiksen ja unohdin yhteystietoni.Sitten laitoin toisen viestin jossa oli kyllä muut tiedot paitsi ikäni ;D No,toivottavasti kömmähdykseni ei haittaa, jos toimituksessa jutustani pidetään.

Ruutitynnyri
Seuraa 
Liittynyt12.11.2012

Osallistuin. Tarinani perusidea oli syntynyt oikeastaan jo 8 vuotta sitten. Silloin tarina tosin jäi parin ruudun mittaiseksi, mutta toissa kesänä käytin tätä ideaa itse keksimässäni sarjakuvassa. Nyt muokkasin tarinasta Aku Ankka-version. Tarina on mielestäni hyvä ja oikein omaperäinen.

Ruutitynnyri - Kaikki okei!

Ankanpää
Seuraa 
Liittynyt1.10.2013

Ups....  Minultakin unohtui yhteystedot KOKONAAN! D: Hyväksytäänköhän koko juttua edes kisaan :S

Olen aina oikeassa! Olen oikeassa silloinkin, kun olen väärässä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat