Sarjakuva-aiheista jorinaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voi keskutella kaikesta sarjakuviin liittyvästä, eli saa jorista myös muista kuin Disneyn sarjiksista. Tietäisikö joku sanoa, että onko Alan Mooren Vartijat-sarjakuva kuinka hyvä?

Kommentit (11)

Vierailija

Nythän tulee teattereihin uusi sarjiselokuva, eli Batmanin tähdittämä Yön ritari. Rapakon takana toimintapläjäys on saanut varsin myönteisen vastaanoton, saa nähdä miten raina menestyy Suomessa. Filmi on k-13, joten voisi sen ehkä vilkaista..

Vierailija

MInäkin olen ajatellut mennä katsomaan erään Batman fanin kanssa tämän Yön Ritari elokuvan kesän aikana. Itse kun olen katsonut Batman leffoi en ole kovasti pitänyt ja arvelen tämän kuuluvan samaan joukkoon mutta menempä jos ilmaiseksi pääsen!

Vierailija

Minun suosikkisarjakuvat ovat Akkari, Fingerpori, Luupäät ja Asterix. Myös Kiroileva siili on tosi hauska.Myös Karvisesta on irronnut monet naurut.Luin juuri, että tänä vuonna Helsingin sarjakuvafestareilla on vieraana mm. Francois Walthery, joka on vaikuttanut esim. Natashan ja Smurffien taiteilijana, sekä Guy Delise.

Vierailija

Aku Ankka on ykkönen ja sen jälkeen tulee Asterix ja Obelix ja jonkin verran luen mangaa mm. Inuyashaa, One Pieceä, Emmaa ja Ranma ½. Ai että Vartijat sarja onko hyvä, en ole kuulutkaan sarjasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat