Instagram

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

(Mikä Instagram? Wikipediaa mukaillen: Kuvien jakopalvelu ja sosiaalinen verkosto. Käyttäjät voivat jakaa kuvia, kommentoida toisten käyttäjien kuvia ja tykätä niistä. Palvelun käyttö mobiililaitteilla edellyttää sovelluksen latausta.)

Koska Akkarin galleriaa ei ole päivitetty pitkään aikaan, on omien ankkakuvien esittely siirtynyt vahvasti Instagramin puolelle. Tägäämällä taiteilunsa #akuankkapiirtäjä sekä toimitus että muut ankkapiirustuksista kiinnostuneet löytävät kuvasi, ja vastaavasti hiirikuviin avainsana on #mikkihiiripiirtäjä. Joskus toimitus julkaisee kuvavirrassaan kollaaseja näillä tägeillä varustetuista kuvista, joten senkin takia kannattaa muistaa käyttää näitä.:)

Vuodesta 2013 Akkarikin on ollut Instagramissa. Virallista tiliä akuankka_ankkalinna voi selaimella tutkia tästä: http://instagram.com/akuankka_ankkalinna

Löytyykö akuankka.fi-aktiivien joukosta Instagramin käyttäjiä? Voin vaikka kasata aloitusviestiin listaa käyttäjänimistä täällä ja Instagramissa, jos käyttäjiä ilmoittautuu.

Kommentit (9)

FilthyForever
Seuraa 
Liittynyt20.11.2010

Minun (tällä hetkellä ei kovin ankkapainotteinen) Instagram löytyy nimimerkillä neferkheperura. Ankka-kuvia ja muutakin materiaalia julkaisen yleensä sitä mukaan kun saan valmiiksi. Olen niin uusi instan käyttäjä että materiaalia ei ole vielä kovin paljon, mutta tarkoitus olisi kuitenkin julkaista lisää ankka-aiheisia kuvia kunhan saan niitä valmiiksi.

Rapcat
Seuraa 
Liittynyt9.9.2013

Olenko ainoa, jonka mielestä on hauskaa puuhaa stalkkailla omien luokkatoveriensa profiileja esim instassa ja twitterissä? Vaikka en olekaan missään niistä. 

Kuvitelkaa tässä joku hiano sitaatti

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014
Rapcat

Olenko ainoa, jonka mielestä on hauskaa puuhaa stalkkailla omien luokkatoveriensa profiileja esim instassa ja twitterissä? Vaikka en olekaan missään niistä. 

Et, itse stalkkasin joskus himona ihastukseni ig profiilia. Noh sitten laittoi yksityiselle ja homma loppui siihen. Sittenmmin tajusin että jos seuraisin häntä näkisin hänen kuvansa! Eihän sillä enään mitään väljä ole. 

#partajaana #hagstag #lol #ebintagit #selfie

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
Rapcat
Olenko ainoa, jonka mielestä on hauskaa puuhaa stalkkailla omien luokkatoveriensa profiileja esim instassa ja twitterissä?

Kyllähän pieni stalkkaus someen kuuluu..:D Instagramissa seuraan rehdisti (lähes) kaikkia tuntemiani henkilöitä, muilta en tiedä nickejä niin en voi käydä kyyläämässä.

Viime vuoden lopulla otin taas yhden kangertelevan askeleen kohti somettumista (Facebookia vastaan käydyn taistelun hävisin jo 2013) ja annoin Instagramille periksi. Toistaiseksi suurin osa julkaisuista on ankkapiirustuksia, mutta yritän laajentaa tarjontaa, kunhan saan aikaiseksi. Jos kiinnostaa, niin saa stalkata salaa tai julkisesti -> @teknodiktaattori.

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Itsehän en ole missään some palvelussa, ja sen takia kaverit sanookin syrjäytyneeksi. Melkein väittäsisin että ne joilla on fb tai ig ovat syrjääntyneempiä. Itselläni ei ole aikaa, eikä kiinnostustakaan noihin palveluihin. Ja jos tulee halu laittaa joku otettu kuva jonnekkin. Niin laitan sen yleensä Wapilla (Whats app) luokan ja kaveri ryhmiin. Olen päättänyt että en liity kyseisiin palveluihin koskaan. Koko maailman ei tarvitse tietää mitä olen tehnyt päivällä. Että näin mulla. Onko joku samaa mieltä kanssani?

Kalamies aina kalastamassa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
Kalamies
Koko maailman ei tarvitse tietää mitä olen tehnyt päivällä. Että näin mulla. Onko joku samaa mieltä kanssani?

Tavallaan ymmärrän mitä ajat takaa, mutta näet asiat nyt vähän turhan mustavalkoisina. Näitä sosiaalisen median palveluita kun voi käyttää todella monella tavalla, tuo kuvailemasi koko maailman kanssa arkipäivänsä jakaminen on vain toinen ääripää. Hyödynnän Facebookin ryhmiä ja yksityisviestejä, mutta en ole koskaan tehnyt yhtään päivitystä kansi-/profiilikuvan vaihtamisen ja yhden kuvan jakamisen lisäksi. Ei siis tarinoita päiväni tekemisistä. Samoin Instagramiin postaan ehkä kerran viikossa jos sitäkään, sillä siellä on ihmisiä, joita mun ankkakuvat vähän kiinnostavat, toisin kuin Whatsapp-ryhmissäni.

Kun Akkarin galleria on ollut alhaalla jo pitkään ja Ankkis meni nurin jo paljon aiemmin, huomasin kaipaavani ankkapiirtäjäyhteisöä. Instagramissa sellainen on jo ihan mukavasti muodostunut.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Ei Facebookissa tarvitse kertoa kaikesta koko maailmalle, vaikka siellä profiili olisikin... Itsekin käytän sitä lähinnä yhteydenpitovälineenä. Joskus joitain kuvia sinne oon vähän laittanu, mutta eipä nekään näy kuin kavereille. Ja muita päivityksiä on tullut laitettua vain muutama.

Save me from the dark.

Ton Roza
Seuraa 
Liittynyt19.11.2010
Kalamies

Itsehän en ole missään some palvelussa, ja sen takia kaverit sanookin syrjäytyneeksi. Melkein väittäsisin että ne joilla on fb tai ig ovat syrjääntyneempiä. Itselläni ei ole aikaa, eikä kiinnostustakaan noihin palveluihin. Ja jos tulee halu laittaa joku otettu kuva jonnekkin. Niin laitan sen yleensä Wapilla (Whats app) luokan ja kaveri ryhmiin. Olen päättänyt että en liity kyseisiin palveluihin koskaan. Koko maailman ei tarvitse tietää mitä olen tehnyt päivällä. Että näin mulla. Onko joku samaa mieltä kanssani?

Sama juttu täällä, Whatsapp ainoa sosiaalinen juttu (varmaan Skype lasketaan tällaiseksi myös?), jossa olen. Loppu sosiaalisuus tuleekin sitten in real life-kanssakäymisestä ja siitä, että pelien välityksellä (chat-systeemi OP). Skypessä ja Steamissa tulee myös juteltua.

Näin vähän avarammin ajateltuna, aa.fi on myös sosiaalinen media, onhan meillä off-topic, jossa tapahtuu keskustelua :P

Steam, pelit, skype, whatsapp, aa.fi, reddit nyt joinain sosiaalisen median edustajina käytössäni.

Pidemmälle ajateltuna melkein koko Internet on sosiaalista mediaa :O

On se hurja. On se hurja kaveri.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat