Clash of Clans topic

Seuraa 
Liittynyt5.1.2014

Moro!

Heti alkuun että juu tätä varten ei olisi vältämättä pitänyt tehdä omaa topiccia mutta ottaen huomioon kuinka suosittu peli on kyseessä ajattelin tuhlata elämästäni abouttiarallaa vartin tähän viestiin joka saatetaan poistaa.

Eli siis niille jotka eivät tiedä syystä tai toisesta mistä tässä nyt oikein on kysymys menkäämme suoraan asiaan> Clash of clans (tässä viestissäntuttavallisemmin CoC) on mobiili peli jossa on tarkoitus luoda oma kylä ja kehitellä siitä hieno. Peli pyörii pitkälti kahden resurssin kullan ja eliksiirin ympärillä. Näillä voidaan päivitellä ja rakennella erinäisiä pikku juttuja. Kolmantena pulkassa tulee aina town hall level 7 lähtien dark elixir (tumma eliksiiri). Dellu on hieman harvinaisempaa kuin mut 2 resurssia (kulta ja ellu). Pelissä neljäntenä maallisena mammonana ovat gemit. Gemejä saa mukavasti puskista joita puutarhurit alias builderit voivat tuhota pikku kirveillään. Gemejä voi ostaa myös paikallisesta kyläkaupasta. Halvin pakkaus jalokiviä maksaa 4.99€ ja kallein 99.99€. Monet esimerkiksi herra isoherra Ze jodecast sijoittavat rahaa gemeihin. Mm. Herra Jodecastin kylä on maksanut semmoiset 17000-20000€. Seuraavaksi lista pelin keskeisimmistä rakennuksista:

Town hall/th tai niinkuin me täällä sanomme tölli :on koko kylän keskus . Tölliä voi päivittää jolloin saa uusia puolustuselementtejä ja muita rakennuksia. Jos nyt vertailemaan ruvetaan th3:n uppaaminen th4 maksaa 25000 kultaa mutta taas th9:n uppaaminen th10:lle maksaakin jo 4miljoonaa kultaa.

Buildershutti/virolaisen huussi: hra builderi asuu viihtyisässä kolossa maan alla (oikeammin maan yllä) builderit maksavat gemejä.

Barrakki: Barrakeissa valmistetaan joukkoja jotka kokoontuvat army cämpeille. Barrakkeja voi päivittää jolloin saa uusia sotilaita.

Army camp(keskitysleiri) : tänne joukkosi kokoontuvat

Noitahan on ihan pirusti jos alkaa paasaamaan mutta tyydyin tähän.

Itse olen tätä peliä helmikuusta saakka pelannut ja siinä vaiheessa ollaan että tölli ois tasolla 7 ja level 50. Kertokaa ihmeessä klaaneja joissa voisin vierailla sillä satun etsimään klaania.

Ei muutakuin keskustelua kyseisestä pelistä!

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Kommentit (3)

Josefin e
Seuraa 
Liittynyt22.3.2014

Mahtava peli

Ja tosi hyvä topic 

Ps.Itse en pelaa sitä.

PSS.Ymmärsin vain muutaman sanan ,mutta älä pelästy en tiedä pelistä muutenkaan mitään.Olisihan tämä hyvä topic jos ymmärtäisin,mutta harva jaksaa keskustella peleistä toki joitain harvoja on. 

Noh  noh tämä oli vain vitsi.Ja anteeksi jos loukkasi sinua Ei ollut tarkoitus.

PÖÖ!  

Muumi Ankka
Seuraa 
Liittynyt5.11.2013
Josefin e

Mahtava peli

Ja tosi hyvä topic 

Ps.Itse en pelaa sitä.

PSS.Ymmärsin vain muutaman sanan ,mutta älä pelästy en tiedä pelistä muutenkaan mitään.Olisihan tämä hyvä topic jos ymmärtäisin,mutta harva jaksaa keskustella peleistä toki joitain harvoja on. 

Olipas sarkastinen viesti

Kirjoitin tämän viestin åpuhelimella ~Qwhlrt 2013

Yuk7on
Seuraa 
Liittynyt22.3.2012
MuumI Ankka
Josefin e

Mahtava peli

Ja tosi hyvä topic 

Ps.Itse en pelaa sitä.

Olipas sarkastinen viesti

Tervehdys Herra Ganducka II

Hyvää iltaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat