Aion tehdä Roope-seikkailun

Seuraa 
Liittynyt1.6.2015

Kuten otsikossa sanotaan, aion tehdä yhden niistä pitkistä Roope-seikkailuista kuten Temppeliherrojen kätketty kruunu tai Atlantiksen arvoitus. (Ihan huvikseen vain )

En ole vielä keksinyt, että mitä he etsisivät, joten haluaisin ehdotuksia. Mieluiten jokin, jota Barksin tai Rosan tarinoissa ei ole vielä löydetty. (Haluan että seikkailu tapahtuu BA.RO.versessä.(Barksrosaverse)

Yksi kaverini idea oli Loch Nessin hirviö.

PS. BA.RO.? Hä? Mitä mä ajattelin xD

Kommentit (7)

Josefin e
Seuraa 
Liittynyt22.3.2014

1.Ihan huvikseni vain kun puhut itsestäsi.

2.ystäväsi ehdotus oli ihan kiva,mutta selainen tarina on jo Barksilta muistaakseni 

3.Itse ehdottaisin että ankat löytäisivät 1500 luvulta olevan tietokone kaupan papereita joista ilmenee että myynnissä oli vain piirustuksia sen ajan ennustajalta.

PÖÖ!  

Ganducka
Seuraa 
Liittynyt26.7.2014
Josefin e

2.ystäväsi ehdotus oli ihan kiva,mutta selainen tarina on jo Barksilta muistaakseni 

3.Itse ehdottaisin että ankat löytäisivät 1500 luvulta olevan tietokone kaupan papereita joista ilmenee että myynnissä oli vain piirustuksia sen ajan ennustajalta.

1. Kirjakieli ei ole täällä pakollista.

2. Lause alkaa isolla kirjaimella, välimerkin jälkeen tulee väli, ja sellainen kirjoitetaan kahdella l-kirjaimella. Lause päättyy pisteeseen.

3. Että- sanaa ennen tulee pilkku, joista- sanaa ennen tulee pilkku, 1500- luvulta ja tietokonekaupan ovat yhdyssanoja.

4. En ihan ymmärtänyt tarinaideaasi. Voisitko selventää?

Tässä on allekirjoitus. En keksinyt mitä kirjoittaa siihen.

Jarru Petro
Seuraa 
Liittynyt5.1.2014
Ganducka
Josefin e

1. Kirjakieli ei ole täällä pakollista.

2. Lause alkaa isolla kirjaimella, välimerkin jälkeen tulee väli, ja sellainen kirjoitetaan kahdella l-kirjaimella. Lause päättyy pisteeseen.

3. Että- sanaa ennen tulee pilkku, joista- sanaa ennen tulee pilkku, 1500- luvulta ja tietokonekaupan ovat yhdyssanoja.

4. En ihan ymmärtänyt tarinaideaasi. Voisitko selventää?

Täää

JP lyhyemmin pelkkä Jarru Petro

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat