high school musical

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko high school musical teidän mielestänne hyvä?

Kommentit (11)

Vierailija

Olen nähnyt ja oli ihan ok leffa, mutta inhoan HSM:mää juuri kaiken turhan krääsän takia ja myös sen vuoksi, että luokallani on 6 fania (kaikki muuten tulevia Zac Efronin vaimoja) jotka laulavat kokoajan kaikkialla musikaalin lauluja ja soittavat musiikkia ja jakavat jopa tanssiesityksissä toisilleen musikaalin roolit, ja sitten tulee tappelu kun kukaan ei halua olla Sharpay!!!

Vierailija

En ole nähnyt, mutta on varmasti hyvä.Mutta voin sanoa tästä erään painavan asian.Nimittäin krääsä.Herranen aika, tuo villityshän on samanlainen kuin Harry Potter aikoinaan!Uusi High School musical fanilehti on täällä!!111Penaaleja, kynejä, pukeudu kuin High School musical-tyypi!1111oneone.Huoh.Tuo krääsävillitys on mielestäni on erittäin, erittäin surullista.Pilataan typerillä oheistuotteilla hyvä musikaali.En ole kiinnostunut oikeilla ihmisillä höystetystä Disney-tekeleestä, mutta olisi kiva nähdä.Mutta tuo oheiskrääsä on jotain niin typerää...

Vierailija

En ole nähnyt sitä, tuntuu että minulla olisi jotain sitä vastaan. Ei tunnu houkuttelevalta idealta katsoa sitä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto94 kirjoitti:En ole nähnyt sitä, tuntuu että minulla olisi jotain sitä vastaan. Ei tunnu houkuttelevalta idealta katsoa sitä.

Sama juttu minulla. Ei kuulosta kovin kiinnostavalta.:@

Vierailija

oon nähny 5-10 minuuttii siit ekast mut se oli todella surkea mut miks ihmees siit tehää jotaa saakelin kirjoja !!!!!!!!!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat