Ankalliskirjasto 4: Aku-setä, kissa ja koira

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Aivan mahtava kirja. Löysin kirjasen kirppikseltä, hyvä kuntoisena ja ennen kaikkea halvalla. Kaikki tarinat olivat yksinkertaisesti mainioita.

Kommentit (11)

Vierailija

Onneks olkoon, etsivä löytää ja onnenkantamoisiakin..Mä löysin yli puolet halvemmalla Ankalliskirjasto 3 Sinne tänne ja takaisin, ehtaa Carl Barksia, en oo lukenut vielä ku säästän.

Vierailija

Hyvä löytö ja varmasti hyvä. Pitäisi varmaan minunkin käydä sukulaiseni pitämässä divarissa. Sieltä löytyy halpoja ja vanhoja taskareita.

Vierailija

Mulla makso: 1=10,00€ 2=36,95€ 3=14,00€ 4=27,99€ 5=00,00€ 6=20,00€ 7=34,00€ ja 8=35,99€. Ja Ankalliskirjasto 4 on hyvä! Jäyhä jököttäjä, Kissakiusaa, Sopulivuosi, Rahalle saa ja hevosella pääsee...

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

AKUHULLU97 kirjoitti:Hyvä löytö, Salwer! Itse olen löytänyt Ankkalinnan-kirjoja 3€ kirppikseltä.:)

Hyviä löytöjä sinullakin, jos olet saanut kolmella eurolla Ankalliskirjastoja. Minulla maksoi 6,20€.

Vierailija

Katsotaan mitä minä tuon mukanani tänään jos käyn. Luulen, että löydän pari vanhaa taskaria, mutta aion kyllä etsiä käsiini pari Teemataskaria.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

mac ducky kirjoitti:Katsotaan mitä minä tuon mukanani tänään jos käyn. Luulen, että löydän pari vanhaa taskaria, mutta aion kyllä etsiä käsiini pari Teemataskaria.

Onnea etsintöihin. Minunkin sukulaisellani on myös divari. Kun viime viikolla kävin divarissa ja arvoin sokkona paikat jossa käyn niin kas kummaa. Toisessa divarissa jossa kävin olikin myyjänä kaukainen sukulaiseni ja sain hiukkasen alennusta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat