Ihmeperhe

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette siitä disneyn elokuvasta Ihmeperhe? Itse en kovin pitänyt siitä. Elokuva menettelee. Meillä on yks Ihmeperhe peli joka on mun mielestä todella. Minä en pääse edes ensimmäistä kenttää läpi, kun siinä on yksi todella hankala kohta. Jota ei sitten pääse oikein millään.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ihmeperhe elokuva on ihan hauska. Olen katsonut sen jo kahdesti ja kumpikin kerta on ollut ihan mielyttävä. (Pikku jaska on vaan sulonen siinä lopussa) Elokuva jää kyllä hiukan kesken ja siksi toivoisin siitä toista osaa. Ihmeperhe peliä en ole pelannut koskaan siis en tiedä minkälainen se on.

Vierailija

Se on ihan OK elokuva.Minusta se on aika hauska joissain kohti.

Ei se kuitenkaan nauruun tukehduttanut (vaikka meinasin tukehtua).

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

MacDucky kirjoitti:Ihan OK elokuva.

Mä pyydän matki minua. Äläkä Mac Duckyä. Hän on parempi tyyppi kuin minä! Ai niin. Jos satut tietämään tuo mitä teet niin siitä maksat sakkoja!

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Ihmeperhe elokuva on ihan hauska. Olen katsonut sen jo kahdesti ja kumpikin kerta on ollut ihan mielyttävä. (Pikku jaska on vaan sulonen siinä lopussa) Elokuva jää kyllä hiukan kesken ja siksi toivoisin siitä toista osaa. Ihmeperhe peliä en ole pelannut koskaan siis en tiedä minkälainen se on.

Niinpä paitsi että olen nähnyt sen vain kerran.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat