Roope Ankka-Rikollinen?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tutkittuani sarjakuvia huomasin Roope Ankan syyllistyneen rikoksiin. 1. Orjuutus ja Lapsityövoima. Roope Ankka käyttää säälimättä veljenpoikaansa Akua ja tämän sukulaispoikia töidensä tekemiseen.2. Virkamiesten vahingoittaminen Roope Ankan tiedetään ampuneen verottajia musketti pyssyllä. 4. Roope Ankka pitää historiallisesti merkittävät löydöt itsellään vaikka ne kuuluisivat museoon. /Darth Ceast kuittaa.

Kommentit (8)

Vierailija

Niin ja lyhentääkö Roope ikinä sarjakuvissa Akun velkalistaa, kun on saanut akun töihin vedoten velkalistaan? Aika karmeeta on, mutta en haluaisi silti Roopea pois sarjiksista, koska silloin jäisi monet seikkailut kokematta.

Vierailija

Vankilaan vaan....minkälainen tarina se siitäkin tulis....jos ois vielä Don Rosan piirtämä niin varmasti hyvä "Oikeutta vain Roope" vois olla tarinan nimi....."mielikuvitus pysähdy!"

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Jaa, Roopen olisi syytä kärsiä vankilatuomio.[/lainaus

Olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija

olet oikeassa. olen huomannut että roope ankka on syyllistynyt lapsityövoimaan monta kertaa, mutta kyse on silti aina vain huumorista lukijan huvittamiseksi.

Vierailija

Matematiikka kirjoitti:

Otto Ankka-94 kirjoitti:Jaa, Roopen olisi syytä kärsiä vankilatuomio.[/lainaus<br />

<br />

Olen samaa mieltä kanssasi.

Olen samaa mieltä teidän kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat