Onko kukaan saanu 1 mitalia galleriasta.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä en vielä mut aion saada sen:):):):):):):):):):)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

-=skepari=- kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Mä oon lähettänyt yhden ainoan kuvan, ja mulla on 2 mitalli, ja profiilissani näkyvä kuva ei ole minun, vaan jonkun muun, kun toimitus on lähettänyt väärän kuvan.

SULLAHAN ON 1 MITALI!!!:D:D:D

<p />

Niin, mutta miksi saan sen yhdestä lähetetystä kuvasta?

Todella outoa Sami, sillä sun profiilissa lukee "Et ole osallistunut galleriaan!" ja kuitenkin ykkösmitali! Pitää vielä katsoa ominaisuudet kerron sit.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

-=skepari=- kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Mä oon lähettänyt yhden ainoan kuvan, ja mulla on 2 mitalli, ja profiilissani näkyvä kuva ei ole minun, vaan jonkun muun, kun toimitus on lähettänyt väärän kuvan.

<p />

SIIS sanot että oot lähettänyt YHDEN kuvan! Miksi mitali kertoo että oot osallistunut YLI 32 KERTAA!!! Nyt joku ei täsmää...

Vierailija

adz kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

-=skepari=- kirjoitti:

&lt;p /&gt;<br />

<br />

SIIS sanot että oot lähettänyt YHDEN kuvan! Miksi mitali kertoo että oot osallistunut YLI 32 KERTAA!!! Nyt joku ei täsmää...

Tääh!!!!!! Siis jo joku ei täsmää!!!!Ja, mistä sä noi osallistumis kerrat katsoit?

Vierailija

Montakohan tarvitsee ennenkuin saa ykkösmitalin, olen lähettänyt kuusi ja profiili kertoo että olen osallistunut yli neljä kertaa.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

adz kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

-=skepari=- kirjoitti:

&amp;lt;p /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<p />

Tääh!!!!!! Siis jo joku ei täsmää!!!!Ja, mistä sä noi osallistumis kerrat katsoit?

Joo laita hiiri sen mitalin kohille klikkaa hiiren oikeaa puolta tulee esiin valikko, valitse sitten ominaisuudet, niin näät enemmän. On muuten superoutoo jos kerran sanot et yhen oot lähettäny ja muka yli 32 kertaa..hehhheh!

Vierailija

Mä oon lähettänyt yhden ainoan kuvan, ja mulla on 2 mitalli, ja profiilissani näkyvä kuva ei ole minun, vaan jonkun muun, kun toimitus on lähettänyt väärän kuvan.

Vierailija

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat