Kuka on paras aku ankka koira? Pulivari, pluto, pepi...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun mielestä pluto. pluto on rohkein koira akkarissa. ( Sori Pulivari mutta olet laiskin koira)

Sivut

Kommentit (44)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaikki on hyviä. Pulivari on laiska, mut se on silti mukava. Pluto taasen on innokas, rohkea jne. mitä edelle mainittiinkin jo. Ja Pepi on vaan myös mukava siitä on vähän vaikee sanoo miks, mut ei siin mitään "vikaa" ole.

Että kyllä Aku Ankan maailmassa on paljon mukavia koiria. :)

Vierailija

Pluto on se parhain ja originaalein.Plutolla on enemmän persoonaallisuutta kuin monilla muilla hauvoilla.Pepi on mielästäni raivostuttavin pikkupentu mitä olen koskaan lukenut.Jahtaa kissoja,(murrr)ja jos joutuu pulaan tai rankkurin kynsiin, niin heti se on kissan syytä.Kunpa vain jäisi sen rankkurin koiraksi!Pulivariin olen kyllästynyt, sillä käsikirjoittajat eivät melkeinpä yhtään tiedä sen luonnetta.Joskus se on laiska koiran irvikuva, joskus se on taas maailman rohkein koira ja pelastaa Akun miltä ongelmalta tahansa, joskus se on innokas lenkille vietävä, ym.Plutoa on tehnyt itse Walt Disney ja se on Aku Ankassa paras koira mitä tiedän.Sille on kehittynyt päivänselvä persoona.Utelias, innokas hännänheiluttaja ja rohkeutta toisia pelastamaan.(Eli linnut kissoilta, isäntä.)Ja muita random-koiria(kröhKäsirahaköh)en haluaisi edes arvostella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat