En ymmärrä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vaihoin nimimerkin ja nykyään se on aku ankka96, mut sitten kun mä kirjotan jonkun uuden keskustelun, niin siihen tulee mun vanha nimimerkki. Sit kans näkyy mun vanha nimimerkki siinä kohin, missä on viimeksi kirjottaneen nimimerkki. Sitä mä en oikein ymmärrä. Mitä mieltä te ootte? Toivottavasti ymmärsitte.

Kommentit (9)

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Minua se ei haittaa. En taida tehdä itselleni uutta nimimerkkiä, kun en millään keksi sopivaa.

Mun entinen nimimerkki oli niin tyhmä että oli pakko vaihtaa. En keksinyt sitten sopivampaa....

Vierailija

Mulla on kanssa sama ongelma. Toivottavasti ylläpito hoitaisi asian, kun on tällä sivulla bugeja (vieläkin :().

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Vanha nimimerkki nyt vain näkyy. Ei se ainakaan minua häiritse.

Ei se kyllä perjaattees mitään haittaa.

Vierailija

aku ankka96 kirjoitti:Vaihoin nimimerkin ja nykyään se on aku ankka96, mut sitten kun mä kirjotan jonkun uuden keskustelun, niin siihen tulee mun vanha nimimerkki. Sit kans näkyy mun vanha nimimerkki siinä kohin, missä on viimeksi kirjottaneen nimimerkki. Sitä mä en oikein ymmärrä. Mitä mieltä te ootte? Toivottavasti ymmärsitte.

Vastatkaa nyt.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Mullakin näkyy viimeksi kirjoittaneen kohdalla mun vanha nimimerkki!

Niin taitaa näkyä. Toivottavasti tää juttu korjaantuu....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat