Paras mitalli, jonka on saanut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mikä on paras mitalli joka löytyy omasta Ankkaprofiilistasi? Minun paras mitallini on keskustelu mitalli numero 1. Siihen tarvittiin 160 viestiä.

Sivut

Kommentit (25)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kuolemattomista kuplista minulla on 1 mitali. PS muistaakseni. Tunnista piirtäjästä 3 mitali. Keskustelu 1 mitali. Karhukoplan trampoliinipuhallus 3 mitali. Hessun Hahmovisa 2 mitali tai 1 mitali. Akudo 0 mitali. Akupedia 6 mitali. Galleria 3 mitali.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Omistan täl hetkel 1 mitalin Kuolemattomissa kuplissa ja Karkukoplan trampoliinipuhalluksessa. (oonhan sentään täl hetkellä siinä sijalla 1.. ;) ) Aika monessa mulla on 3 mitali.

Vierailija

King Henkka kirjoitti:Omistan täl hetkel 1 mitalin Kuolemattomissa kuplissa ja Karkukoplan trampoliinipuhalluksessa. (oonhan sentään täl hetkellä siinä sijalla 1.. ;) ) Aika monessa mulla on 3 mitali.

mä oon siinä karhu kopla jutussa ihan älyttömän huono mihin tasoon asti pääsit?

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

-=skepari=- kirjoitti:

King Henkka kirjoitti:Omistan täl hetkel 1 mitalin Kuolemattomissa kuplissa ja Karkukoplan trampoliinipuhalluksessa. (oonhan sentään täl hetkellä siinä sijalla 1.. ;) ) Aika monessa mulla on 3 mitali.

mä oon siinä karhu kopla jutussa ihan älyttömän huono mihin tasoon asti pääsit?

17 se on sen pelin vimppo taso eli pääsin sen pelin kokonaan läpi ja sain ryövättyä Roopen rahat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat