Haluatko julle ankan pää mitalin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos haluat niin sinun on saatava toimitus tekemään jotain tänne sivulle tässä keskustelussa voit ehdottaa toimitukselle kaikenlaista!:D minä ehdotan että tulisi uusi kultaryntäyksen tapainen peli josta 6 parasta saa mitalit!Ehdottakaa tekin jos tosissanne haluatte sen mitalin!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

kertokaa vaikka mtä näissä sivuissa on parantamista jos toimitus toteutaa ehdotuksesi olet oikeutettu saamaan julle mitalin!

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis toki oishan se hienoa, mutta se pitää ansaita.

Ei oo pakottaavaa tarvetta semmoista saada, mutta kyllä varmasti ehdotan toimitukselle, jos jotain hienoa parannettavaa keksii.

Eikä täällä niinkuin päällepäin muuta tarvisi tehdä, kuin mun mielestä ois kiva jos olisi semmoinen hieno taustaväri näillä sivuilla niinkuin vanhojen sivujen aikaan oli tää valkonen on sillee aika ankea.

Vierailija

Ei -=skepari=- huijaakkaan vaan hän luulee ihan muuta, koska hän uskoi niin sanotun "kirjoitus valvojan" puheita...

Vierailija

Olisihan se suuri kunnia, mutta olen ollut täällä niin vähän aikaa, enkä ole saanut mitään kummoista aikaan, joten en ole listalla. :) Toivoahan aina voi.

Vierailija

Ei tänne kannata ideoita kertoa. Kertokaa mielummin suoraan toimitukselle. Joku voi vaikka varastaa ideanne ja saada kunnianne.

Vierailija

_-ankka-_ kirjoitti:sellainen timanttiryntäys olisi hyvä,jossa kultakimpaleiden sijasta etsittäisiin timantteja akkarin sivuilta.

Joo, ihan kiva ois.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tietysti haluan... ja uusi kultaryntäys olisi kiva.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat