Ketkä ovat joutuneet matkimisen uhreiksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä ainakin olen. Minun nimimerkkiäni on matkinut esim. Mikkis76. Inhoittaako teitä sellainen matkiminen?

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Ei kukaan minun köyhää nimimerkkiä haluaisikaan :P.Mutta jos ette halua joutua matkimisen uhreiksi, keksikää omaperäiset nimimerkit!Esim.Jos profiilinimesi on Aku Ankka, niin syytätkö nimimerkkiä "Aku Ankka100" matkimisesta?Ette, sillä kyseinen nimimerkki ei varmasti tiennyt että tuollainen nimimerkki on olemassakaan, niin tavallinen "profiilinimi" kuin se on.Aivan typerää se matkiminen kutakuinkin on ja olen minä saanut jonkin osani niistä.Suomi24 joku matki nimimerkkiäni,(en ollut rekisteröitynyt silloin)koska ei varmasti itse keksinyt parempaa, mutta kun vähän ärähdin asiasta sille, niin johan lopetti.

Vierailija

Ei tietääkseni. Jotkut eivät vain keksi muita nimimerkkejä kuin kopioita muista. Jos keskusteluissa on samaa mieltä niin sitä ei voi syyttää matkimiseksi, mutta se riippuu tietysti tapauksesta...

Vierailija

Mä en voi sanoo että mua olis matkittu mutta täällä on aika monta saman tapasta nimimerkkiä kun mulla kirjottakaa vaikka ankkaprofiilin hakuun salama.

Vierailija

Minua ei ole matkittu ja uskon ettei tullakkaan kun en ole kuiteskaan niin näkyvä Akkarin sivuilla kuin vaikka Mac Ducky tai adz!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

akkarifani99 kirjoitti:miks aina kauheet saarnat?????

Yritän saada porukat tajuamaan, kuinka niistä trolleista jopa voisi joskus päästä eroon. Sinusta en tiedä, mutta itse en niistä pidä. Ja koska en halua vain sanoa, että lopettakaa näiden aiheiden teko, perusteluista tulee pitkät. Olen pahoillani, jos muita kyrsii, mutta pohjimmiltani yritän vain auttaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat