Piirrättekö Aku Ankkaa tai Disneytä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin piirrättekö? Itse piirrän.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

En piirrä. Paperi suorastaan vinkuisi jos tekisin siihen töherryksiäni. Mutta joskus ihan vain huvin vuoksi voisin kokeilla... hee hee.. valmistautukaa maailmanloppuun!

Vierailija

En enää.Joskus 7-vuotiaana otin aina mallia Aku-lehtien kannesta ja piirsin.Tein jonkun sutun itse Waltistakin ja Akuista ja isäni vei ne tietämättäni Opettajani katsottavaksi.Silloin häpesin hirveästi.Mutta nykyään en enää piirrä Akuja.Syy on Akun tai Mikin yksinkertaisesti mahdoton anatomia.Jopa dinosaurus olisi helpompi piirtää.Mikin kanssa täytyy käyttää harppia taidokkaasti, (pallokorvat, pallopää)ja Akun pää on aina helpompi piirtää kuin vartalo.Akun nokka oli minulle sula mahdottomuus ja tein sen ns."joutsenennokan" näköiseksi.Ja sisarukset aina jaksoivat muistuttaa, että mikäs tua möykky tuassa nokan päässä on, eihän nyt Akul sellast oo!Myös luulin räpylöiden olevan helpot piirtää.Mutta tyypillisesti olin väärässä.En ollut koskaan tyytyväinen räpylöihin ja inhottavia kumituksenjälkiä tuli aina.Nykyisin en piirrä Disneytä, koska harjoittelen kissaeläimien piirtämistä omaan tyylin, enkä ns:"Disney-tyyliin".Mutta kun katsoo ankkapiirtäjien mestarillisia Aku-piirrustuksia, ei heille voi muuta tehdä, kuin nostaa hattua.

Vierailija

Piirrän Disney-hahmoja, mieluiten Bambista, koska mielestäni peurat ovat erittäin helppoja piirtää, opiskelin ensin hevosten piirtämistä ja siitä sitten sirompien peurojen... En valitettavasti osaa piirtää ilman mallia mutta esim. läpipiirtäminen ei käy pienessä mielessänikään!!!Yksi vihko on jo täynnä Bambin, Runpalin ja Minnan(Felinen) kuvia...

Olisi kiva olla taiteilija mutta se ei aina ole niin fiksu työ, aina kun ei tienaa tarpeeksi ja pitää istua paikallaan ties kuinka kauan jne....

Nooh, vielä on aikaa odottaa ammatinvalintaa, onneksi!!!

Vierailija

Lainaus:
RE:Piirrättekö Aku Ankkaa tai Disneytä?

Sheherezade - 10.07.08 12:59 (ID 133669)

Piirrän Disney-hahmoja, mieluiten Bambista, koska mielestäni peurat ovat erittäin helppoja piirtää, opiskelin ensin hevosten piirtämistä ja siitä sitten sirompien peurojen... En valitettavasti osaa piirtää ilman mallia mutta esim. läpipiirtäminen ei käy pienessä mielessänikään!!!Yksi vihko on jo täynnä Bambin, Runpalin ja Minnan(Felinen) kuvia...

Olisi kiva olla taiteilija mutta se ei aina ole niin fiksu työ, aina kun ei tienaa tarpeeksi ja pitää istua paikallaan ties kuinka kauan jne....

Nooh, vielä on aikaa odottaa ammatinvalintaa, onneksi!!!

niin minäkin.

Vierailija

En piirrä mutta piirrän itse sarjakuvia. En Aku Ankasta tai mistään muustakaan Disney-hahmoista vaan piirrän ihan omaa. Tarinatkin tietenkin keksin itse.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat