Eiiiiii!! matkijat ärsyttää!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis, nyt muakin on matkittu ja se ärsyttäää!!!

Iänkaikkinen porttari sellasille.

Sivut

Kommentit (128)

Vierailija

Matkijoita ei ole näkynyt täällä onneksi vähään aikaan. Minua ei ole matkittu, mutta tuo bart4 vähän ärsyttää. Sama profiilikuva, ja sama ensimmäinen sekä viimeinen kirjain. Kannattaa laittaa omalaatuinen profiilikuva, koska profiilikuvaa katsotaan ensin, sitten vasta nimeä. Minulla on sama profiilikuva kuin Otto Ankalla. Toivottavasti se ei ärsytä ketään, eikä aiheuta sekkaannuksa. Muutenkin olen nykyään aktiivisempi kuin hän.

Vierailija

Nii, oon mä aikoinani huomannu paljon esim. DJ lordin ja Sami96:n matkijoita, mut niit tulee sit melkei automaattisesti kun niitä viestejä alkaa kertyy. Tulee sellainen ikäänkuin idolin status. Siit ei kannata piitata. Onneks mä oon tälläinen pieni tekijä tällä sivull.

Vierailija

Kyllähän niitä matkijoita on ollut, mutta ei onneksi enään niin kovin monta. Mutta, voihan olla ettei ole katsonut kenenkään muun nimiä, ja sitten vain rekkaa sellaisella nickillä joka on omasta mielestään kiva ja sitten huomaa, että on olemassa melkein samanlainen. Ja sitten nimitetäänkin jo matkijaksi. ; oo

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pahoitteluni minultakin SAMI-96, von hyvin ymmärtää miltä sinusta tuntuu. Matkijat on tosiaan ärsyttäviä. Toivottavasti mua ei ruveta matkimaan. :@ Mä olen kyllä taida olla mikään iso tekijä, niin tuskin kukaan matkiskaan.

Vierailija

Minua ei ole matkittu.

Ooon huomannu et top 10 keskustelijoita on kopioitu esimerkki 1.mac ducky/mac_ducky 5.adz/aadeezet ja muut...

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

Peachy kirjoitti:muakin on matkittu

No kukas se matkija oli? Epäilen vähän...

No joo epäilen minäkin mutta PALJON ei sellaista matki kukaan jolla on 8 postia ja 1 mitali.(ehkä joskus tulevaisuudessa kun olet sivujen aktiivisin käyttäjä!)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat