Mitä mieltä olette Kari Korhosesta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ainakin se on hyvä, että Aku Ankkaa piirtää joku suomalainenkin

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mielestäni Korhonen on keskivertoa parempi piirtäjä ja käsikirjoittaja. Olen lukenut monia sarjoja, jotka ovat juoneltaan omaperäisiä ja hauskoja. Pikku-Aku tarinat ovat usein kekseliäitä ja mukavaa luettavaa, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Näin yleisesti ottaen Kari on hyvä piirtäjä, ja vielä parempi käsikirjoittaja. Ei aivan huippu, mutta hyvä kuitenkin.

Vierailija

ihan surkee. miksi pääsi neljä mestaria kirjaaa. sssssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, Korhonen hyvä piirtäjä. Tuli just yöllä luettua yks hänen piirtämä juttu ja se tosi hyvä. :) On hänellä muitakin kuin Pikku-Akuja. Minusta kaikki hänen työt on hyviä. ;)

Vierailija

Anteeksi jos nyt loukkaan jotakuta, muuta minun mielstäni hän ei ole kummoinenkaan sarjakuvapiirtäjä.En edes ymmärrä miksi hän on päässyt "Neljä mestaria"-kirjaan.Siksikö että hän on suomalainen?Sillä joskus minusta tuntuu että tällä piirtäjällä on ankkojen anatomiat hukassa.Joskus ankat näyttävät minikokoisilta ja räpylät oudoilta.Myös ankkojen räpylät "vääntyvät" luonnottomiin kohtiin.Myös kun hän tekee kokokuvaa, missä näkyy erilaisia tyyppejä, ne "nappinenät" näyttävät kummalllisen pieniltä ja ankkojen raajat liian lyhyiltä.Mutta Akun piirtäminen on erittäin vaikeaa ja ihan hyvä että suomalainenkin piirtää ankkoja.Minun mielestäni Korhonen toimii paremmin käsikirjoittajana.Pikku-Akut ovat aivan mahtavia ja niissä on hyvä juoni.Mutta piirtäjänä Korhonen ei iske, mutta hänen käsikirjoitukset sen sijaan ovat aivan muuta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat