keksikää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keksikää paras mahdollinen rangaistus Aku Ankka sivujen huijareille.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minä kannatan tuota Akulaisen ehdotusta + tuota Salwerin: "20e mulle" -ehdotusta, VAIN jos siihen lisätään pikku seikka - 20e myös minulle. ; )

Vierailija

Käyttäjätunnus poistetaan, myös saman ip-osoitteen muut käyttäjät. Lisäksi se ip-osoite ei pääse Aku Ankan sivustolle.

Vierailija

Akulainen95 ehdotus on hyvvä. Vielä semmoinen että jos yrittää toiselta koneelta rekisteröityä, sähköposti osoitteen vastaan ottaminen hylätään.

Vierailija

Ehkä rahanpyyntö on liikaa, mutta kunnon porttikielto ja vaikka joutuu pesemään jonkun Vicarin kenkiä samalla kun se piirtää aku ankkoja.

Vierailija

Sivuilta poistaminen, Aku Ankan tilaus poistetaan, maksua 10€ toimitukselle, julkinen anteeksi pyyntö ja 20€ hyvitys maksu loukatulle niin jo olisi paha rangaistus.

Vierailija

Profiili pois ainiaaksi ja 20€ maksua toimitukselle. Myös jos hän on haukkunut toista, tulee maksua loukatulle 50€. Sori, jos tuli rajut rangaistukset.

Vierailija

Myös kiroilemisesta tulisi tällainen rankkari: Akun nettisivujen toimituksista tulisi uhkaus lopettaa Aku Ankan tilaaminen tai sitten 100€ sakko, jos valitsee jälkimmäisen niin silloin saa elinikäisen porttarin sivuille mutta jos valitsee vaihtoehto kakkosen niin ei saa muuta kuin jäähyn.

Vierailija

Haa! No ensinnäkin: Porttikielto sadaksi vuodeksi, sakkoa väh. 10€, ja tuplahuijauksesta väh. 30€ sakkoa. Ja keskustelupalstassa riehumisesta väh. 50€ sakkoa. Eli, sakkoja ainakin 3 ja porttikielto vielä mukaan. Se olisi sopiva rangaistus :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat