Sivujen parannusehdotuksia Salwerilta

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Toimitus, nyt korvat hörölle.

1.Rosanurkka takaisin. Eli vanhoilta sivuilta tuttu Rosanurkka olisi mukava saada takaisin. Sivuillakun pyörii myös innokkaita Barks-fani ei Barks-nurkkakaan olisi pahitteeksi.

2.Kello kuntoon. Paljon bugitteleva kello olisi mukava saada kuntoon ja keskustelu aukemaan TASAN kahdeksalta eikä kaksi yli. Pahoittelut tuosta ylimääräisestä välistä. Koneeni bugittelee.

3.Toimitus -profiili aktiivisemmaksi. Olisi oikein mukavaa, jos tämä Toimitus -profiili kävisi täällä meitä nettiankkisteja neuvomassa useammin.

4.Kauppaan lisää ale-tuotteita. Ei varmasti (paitsi kirjojen myyjien) mielestä olisi pahitteeksi, jos kaupan alelaaria hiukan lihotettaisiin. Lisäksi kauppaan voitaisiin hankkia lisää kaupusteltavaa.

5.Kirjastoon lisää arvosteltavaa. Eiköhän se ole jo itsestään selvää, mutta muistutan nyt kuitenkin toimitusta, että he voisivat laitella kirjastoon lisää julkaisuja.

Eiköhän tuo riitä alkuun. Lisää tulee sitten, kun keksin.

Sivut

Kommentit (75)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Käyttäjiä, joilla on eri vapauksia ja oikeuksia, kutsutaan moderaattoreiksi. Modeja olisi oikeasti hyvä saada foorumille (oikeasti asiallisia, jotka ei ole juuri niitä pahimpia spämmijöitä) ja foorumin mallin voisi muuttaa "normaaliksi". Tämä pohja vaikeuttaa niin selailua kuin myös varmaan moderointia. Ja samallahan tulisi magdolliseksi YV:t sun muut.

Ja nuo aukioloajat ovat aivan turhat, kun nyt on kuitenkin kyse internetistä, ei mistään lasten leikkipaikasta. Jos toimitus kuvittelee, että yöllä kirjoitetaan häirikköviestejä, niin sanonpahan vaan, että siksi teillä on ne "anna porttikielto" ja "poista viesti" -napit! Ja itse pidän tätä todella yleistä SPÄMMIÄ pahempana riesana, kuin jotain satunnaisia häiriköitä.

Paremman foorumin puolesta!

Vierailija

No vaikka piirtäjistä vois olla jonkunmoinen oma palsta, jossa ois yleistä tietoo heistä ;) En kyllä keksi muuta...

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mac Ducky kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Aku Ankan vanhat sivut näkyy osoitteessa: http://kauppa.akuankka.fi/template/Basic.aspx?l=1&f=62 (tuossa on Rosa nurkka).

Oli mukavaa käydä noilla vanhoilla sivuilla. Muuten tuossa on yksi hyvä uutinen vanhoilla sivuilla. Laitan osoitteen tuohon alle. Ei kai siitä mitään haittaa ole, kun tuo nimikin viittaa jo akkarin vanhoille sivuille.<br />

<br />

http://kauppa.akuankka.fi/template/News.aspx?f=7&#38;d=5761&#38;l=1

Voi, että. Minäkin pääsin sinne vanhoille sivuille. Pitkästä aikaa pystyin sinne menemään...

Vierailija

Samaa mieltä Pahvimitalin kanssa! Mulla kun menee usein tosi myöhään koneella näin kesäisin ja sitten tämä onkin jo mennyt kiinni kaksi tuntia sitten. Jos ei voida laittaa keskustelua 24/vrk niin voitaisi sentään pidentää yhdeksästä vaikkapa kymmeneen tai yhteentoista. Myös aamulla keskustelunavausta voisi aikaistaa esimerkiksi kuuteen, sillä monet innokkaat ankkafanit joutuvat turhaan odottaa monta tuntia päästäkseen tuputtamaan viestejään. Ankkahirmu kiittää ja kuittaa

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mac Ducky kirjoitti:Mitä muuten on hyötyä jos rekisteröityy vanhoille sivuille?

Ei enää mitään, mutta ennen sai äänestää parasta kantta ja sen sellaista pientä.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:6. Profiilin ulkoasuun lisää tietoa. Eli tähän profiilin osaan joka näkyy muille käyttäjille voisi laittaa lisää kohtia. Esim. Huonoin piirtäjä tai jotain muuta.

Minunkin mielestä saisi olla enemmän tietoja profiilissa.

Vierailija

N0 B0DY kirjoitti:Hyviä ehdotuksia, etenkin Rosa4tehwinillä. Tässäpä ehdotus: Tätä sivustoa voitaisiin scriptata niin, että Akupedia-mitaleita saisi vain jos on muokannut ainakin yli kahdeksan sanaa artikkelista tai luonnoksesta. Olen nimittäin huomannut, että niitä mitaleita saa, vaikka lisäisi vain yhden pilkun. :@ Ja kirjastoonkin voisi lisätä Rosa-kirjaston (vai mitä ne nyt oli?) kaikki osat. Hyvä lisä olisi myös että alle kahden sanan viestiä ei voisi laittaa.

Akupedia- ja ei alle kahden sanan viestiä-ehdotukset ovat mainioita! Kannatan niitä:D. Ja minunkin mielestä ne Parhaat käyttäjät-listat sun muut ovat ärsyttäviä ja turhia.:@

Vierailija

Hyviä ehdotuksia, etenkin Rosa4tehwinillä. Tässäpä ehdotus: Tätä sivustoa voitaisiin scriptata niin, että Akupedia-mitaleita saisi vain jos on muokannut ainakin yli kahdeksan sanaa artikkelista tai luonnoksesta. Olen nimittäin huomannut, että niitä mitaleita saa, vaikka lisäisi vain yhden pilkun. :@ Ja kirjastoonkin voisi lisätä Rosa-kirjaston (vai mitä ne nyt oli?) kaikki osat. Hyvä lisä olisi myös että alle kahden sanan viestiä ei voisi laittaa.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Hanhihannu kirjoitti:Todella hyviä ehdotuksia! Voisit lähettää nuita Toimitukselle palautteene ellet ole jo lähettänyt. Salwer1st/ sanon vielä yhdesti, HIENOJA ehdotuksia!

Kiitokset Hanhihannu. Itse en kyllä niitä voi toimitukselle lähettää, kun siihjen tarvitsee sähköpostin, eikä minulla sitä ole... Täytyy vain toivoa, että toimitus on tällä hetkellä valpaana.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:Todella hyviä ehdotuksia! Voisit lähettää nuita Toimitukselle palautteene ellet ole jo lähettänyt. Salwer1st/ sanon vielä yhdesti, HIENOJA ehdotuksia!

Kiitokset Hanhihannu. Itse en kyllä niitä voi toimitukselle lähettää, kun siihjen tarvitsee sähköpostin, eikä minulla sitä ole... Täytyy vain toivoa, että toimitus on tällä hetkellä valpaana.

Anteeksi kirjoitusvirhe. Viimeiseen sanaan yksi P lisää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat