KUKA ON PARAS ANKKA PIIRTÄJÄ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun mielestäni kyllä Don Rosa! ;)

Hän on huolella Tehnyt ankka piirtäjä!!!!!!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ehdottomasti Don Rosa!! Mä en tajuu miten hyvin se saa ne kuvat näyttämään niin eläviltä ja Akulle sattuu taustalla aina vaikka mitä onnettomuuksia jotka naurattaa sen "pääjuonen" mukana.Se tuo sarjakuvaan enemmän huumoria

Vierailija

Hyviä ovat Rodriques (ankat ovat söpöjä ja muutenkin kivasti piirrettty), Don Rosa (huolelliset ankat ja paljon yksityiskohtia, ilmeet mahtavat), Vicar ("tavallinen" tyyli, yksityiskohtaisia piirroksia, osaa "käyttää hyvin" perspektiiviä).

Vierailija

Rosa piirtää parhaiten ja hänellä on tarinoissaan paljon kiinnostavia yksityiskohtia. Barks ei ole yhtä hyvä piirtämään, mutta hän on paras kässärin tekijä.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Don Rosalla on ollut hirveä työ niitten sarjisten piirtämisessä, joten hän on mielestäni paras. Barks on hyvä ja Vicar, sekä Alberto

Lavoradori.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Minusta Barks ja Rosa ovat parhaita. Barks edustaa minun mielestäni ns. klassikko-piirtäjää, Rosa taas on ihailtavan yksityiskohtainen. Toisaalta ilman Barksia ei todennäköisesti olisikaan puolia ankkahahmoja tai Rosaa. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat