Siis, miksi sain sähköpostiini tälläisen vastauksen?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

(suomennos, oli alun perin englanniksi)

Varoitus, varoitus, lopeta, seis, virhe ohjelmointi, varoitus!

miksi tuollainen vastaus? sitten siinä perässä oli joku omituinen numero kirjain sarja? Aloin vähän ihmettelemään, sitä lopeta jutta?

Onko jollekin muulle tullut tuollainen?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Ehkä ensiksi voit käydä kysäisemässä toimitukselta asiaa.Heillä voi olla vanhentunut sähköpostiosoite, jonka takia tuli tuollaisia mössökirjainyhdistelmiä.Mutta on erittäin epätodennäköistä että jonkin yrityksen sähköpostissa olisi viruksia.Sitten voitkin poistaa sähkäriviestin.Sitten jos toimitus saa korjattua asian, tuskin tuollaisia enää toistuu..

Vierailija

djduck kirjoitti:Sami-96, suomensitko sen varmana oikein? Ei minulle ole kertaakaan noin käynyt.

Voi voi miksi tämäkin iankaikkisen vanha aihe nostettiin ylös? Ja tosi kumma juttu kylläkin tuo

Vierailija

Olen saanut toimitukselta sähköpostia muutamia kertoja ja kaikki ihan ok. Itse olen täältä Akkarin sivulta alunperin lähettänyt asiani, ja he ovat vastanneet siis sähköpostiini. Ei ole ikinä tullut probleemia.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Ihme juttu. Otsikko on kyllä selvää Samia. Otsikon lukiessani sain jo selville keskustelun aloittajan.

Joo minäkin heti, kun tämä keskustelu tehtiin niin arvasin. Osaan muuten tunnistaa ketä on tehnyt keskustelun, mutta vain parin tyypin.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Ihme juttu. Otsikko on kyllä selvää Samia. Otsikon lukiessani sain jo selville keskustelun aloittajan.

MaD kirjoitti:Joo minäkin heti, kun tämä keskustelu tehtiin niin arvasin. Osaan muuten tunnistaa ketä on tehnyt keskustelun, mutta vain parin tyypin.

Olen aiemminkin ihmetellyt, miten pystytte tunnistamaan tekemäni toipic? En minä ymmärrä, kirjoitanko sitten jotenkin niin hassusti... ; ) Heh...

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mac Ducky kirjoitti:

Joo minäkin heti, kun tämä keskustelu tehtiin niin arvasin. Osaan muuten tunnistaa ketä on tehnyt keskustelun, mutta vain parin tyypin.

Minäkin osaan keskustelujen tekiöitä tunnistella. Hauskaa puuhaa.

Vierailija

Todella outoa. Minä olen lähettänyt myöskin palautetta toimitukselle mutta en ole saanut tuollaista viestiä takaisin.

Ja siihen Mary Katen juttuun: Voisiko joku sano kenen profiili se on kun mää en oikein tiedä. Ja jos tuon profiilin lainaa, ylös tulee nimeksi Mac Ducky. Onko se sitten Mac Duckyn profiili? Help!!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Sami-96 kirjoitti:

<br />

MaD kirjoitti:Joo minäkin heti, kun tämä keskustelu tehtiin niin arvasin. Osaan muuten tunnistaa ketä on tehnyt keskustelun, mutta vain parin tyypin.

<br />

Olen aiemminkin ihmetellyt, miten pystytte tunnistamaan tekemäni toipic? En minä ymmärrä, kirjoitanko sitten jotenkin niin hassusti... ; ) Heh...

Kyllä minäkin sinun keskustelut erotan, sinulla on oma tyylisi...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat