haluaisitko enemmän jalkapallo tarinoita lehteen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä haluaisin

Kommentit (12)

Vierailija

Lyhyesti ja ytimekkäästi:Lisää Ylävirran Yrityksen sarjakuvia Akkariin!Ne ovat aina erinomaisia, niissä on hyvä juoni ja Rodrigues on kaiken lisäksi vielä yksi loistavimpia Ankka-piirtäjiä.Pidän Ylävirran joukkueesta siksi, koska siellä on erilaisia eläimiä ja niillä on omat nimetkin.Yksittäisissä sarjakuvissa on vain jotain random-pelaajia, joilla ei ole nimiä.Lempparini Ylävirran Yrityksessä ovat Miksu ja se maalivahti-kisu.He ovat loistavia pelaajia.En olekaan nähnyt ennen lehmiä(paitsi Heluna)Akkari-sarjiksissa.Myös jalkapallon sääntöjä ja tiukkia otteluita on aina mukava seurata.Myös olen iloinen ettei Ylävirran Yritys ole mikään maailman mahtavimpia joukkueita.Hekin voivat hävitä, mutta myös voittaakin.Myös Mortin ja Vertin äiti on sievempi kuin luulinkaan.On mukava nähdä vaihteeksi heidän äitiänsäkin.

Vierailija

Kyllä, Rodriquesin Ylävirran-Yritys -sarjoja enemmän lehteen.Niitä on kiva lukea aina silloin tällöin. En kaipaa enempää niinkään muita jalkkissarjoja.

Muuten käsikirjoittaako Paul Halas kaikki Ylävirran-Yritys -sarjat?

(Älköö sitten vastailko mun kysymykseen, jos ette tiedä)

Vierailija

Ylävirran yritys - tarinat ovat todella hienoa luettavaa, jalkapallo on aina ollut lähellä sydäntäni. Paco on yltiömäisen hyvä piirtäjä ja Halas on nero ihmiseksi. Muutenkin kaikilla hahmoilla on oma persoonallisuutensa. Lempipelaajani on Tepi, joukkueen sisukas kissamaalivahti.

Vierailija

Vaikken olekaan mikään vannoutunut jalkapallofani, Ylävirran Yritys-sarjat ovat mielestäni ihan kivaa luettavaa, ja muutkin Paul Halasin käsikirjoittamat tarinat ovat hauskoja.

Vierailija

Kimba´sMate kirjoitti:Lyhyesti ja ytimekkäästi:Lisää Ylävirran Yrityksen sarjakuvia Akkariin!Ne ovat aina erinomaisia, niissä on hyvä juoni ja Rodrigues on kaiken lisäksi vielä yksi loistavimpia Ankka-piirtäjiä.Pidän Ylävirran joukkueesta siksi, koska siellä on erilaisia eläimiä ja niillä on omat nimetkin.Yksittäisissä sarjakuvissa on vain jotain random-pelaajia, joilla ei ole nimiä.Lempparini Ylävirran Yrityksessä ovat Miksu ja se maalivahti-kisu.He ovat loistavia pelaajia.En olekaan nähnyt ennen lehmiä(paitsi Heluna)Akkari-sarjiksissa.Myös jalkapallon sääntöjä ja tiukkia otteluita on aina mukava seurata.Myös olen iloinen ettei Ylävirran Yritys ole mikään maailman mahtavimpia joukkueita.Hekin voivat hävitä, mutta myös voittaakin.Myös Mortin ja Vertin äiti on sievempi kuin luulinkaan.On mukava nähdä vaihteeksi heidän äitiänsäkin.

Olen samaa mieltä. Mut olis kiva jos TUPU; HUPU ja LUPUkin olis kans Ylävirran Yritykses.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat