Onko joku hahmo jota ei tarvis olla akkarissa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis onko?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

R.O.O.P.E A.N.K.K.A kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Tukedi kirjoitti:

adz kirjoitti:Jokainen hahmo on ansainnu paikkansa Akkarissa, mut omasta mielestäni Ossian, Dumbo, Hiawatha ovat turhia.Ehkä joku muukin nyt ei jaksa miettiä.

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Tuohon listaan lisäisin vielä Matami Mimmin.

&lt;br /&gt;<br />

Olen samaa mieltä kuin te.

Niin minäkin

Olen

Vierailija

Minusta akkarissa turhia ovat hiiret ja polle&heluna. He ovat tylsiä. Hessu saisi jäädä, on se sen verran ihana!! ;)

Vierailija

Jokainen hahmo on ansainnu paikkansa Akkarissa, mut omasta mielestäni Ossian, Dumbo, Hiawatha ovat turhia.Ehkä joku muukin nyt ei jaksa miettiä.

Vierailija

Jaa, aikas monelta löytyy Hiawatha viestistään. Omasta mielestäni Hiawathaa käsittelevät tarinat ovat sopivan vauhdikkaita ja kaikista tarinoista, joissa Hiawatha esiintyy jää yleisimmiten hyvä maku suuhun. Kyseisten asioiden takia Hiawathasta onkin muodostnut lempi hahmoni ajan myötä.

Mutta joo, sitten asiaan. Veli kani on mielestäni täysin turha. Häntä koskevat tarinat ovat täysin saman jauhantaa, eli pakenemista ja muiden auttamista. Ei auttamisessa mitään vikaa ole,päinvastoin. Mutta kun jokaisen jakson idea on sama, katoaa tarinan "hohto" ja hahmon (ehkä)? hyvät puolet jäävät näkemätä. Kyseisten asioiden ansiosta Veli kani aiheisista jaksoista on muodostunut suorastaan kuvottavia, ainakin minulle. Kun Veli kani tarinoita viellä kaiken lisäksi lapataan oikein urakalla jokaiseen Sarjis Ekstraan, niin koko julkaisusta tulee yleensä täydellnen floppi. Toivotaan nyt, että Sarjis ekstra saadaan pelastettua hirmuvaltaa pitävältä Veli Kanilta.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tukedi kirjoitti:

adz kirjoitti:Jokainen hahmo on ansainnu paikkansa Akkarissa, mut omasta mielestäni Ossian, Dumbo, Hiawatha ovat turhia.Ehkä joku muukin nyt ei jaksa miettiä.

<br />

Olen samaa mieltä kuin te.

Vierailija

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat