Kenen mielestä.............

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenen mielestä superhessu ja taikaviitta voisivat olla kumppaneita?

Kommentit (13)

Vierailija

Siru05 kirjoitti:

Tiina99 kirjoitti:

Lohis kirjoitti:Äh,ei ainakaan minun mielestä koska siitä syntyisi liikaa häslinkiä.Hessulla ei taida olla laitteita,ja muutenkin se olisi kovin outoa.

Olen samaamieltä.

Just niin

nii eli EI

Vierailija

Lohis kirjoitti:Äh,ei ainakaan minun mielestä koska siitä syntyisi liikaa häslinkiä.Hessulla ei taida olla laitteita,ja muutenkin se olisi kovin outoa.

Olen samaamieltä.

Vierailija

Ei olisi hyvä. Superhessulla on supervoimat ja Taikaviitalla on taas apunaan keksintöjä eli vastaukseni on _ei_.

Vierailija

Tiina99 kirjoitti:

Olen samaamieltä.

Just niin

Vierailija

S.virtanen kirjoitti:

hantsus kirjoitti:

Siru05 kirjoitti:

Tiina99 kirjoitti:

Olen samaamieltä.

Just niin

nii eli EI

te kaikki puhutte totta ei kävis

EI TODELLAKAAN KÄY! Eiks taikaviitta toimi pääsääntösesti yöllä ja hessu päivällä? Hessu ja Aku muodostais katastrofiparin! Ja muutenkin Taikaviittaa pystyisi näin kiristämään ja kiinnijäämisen riski olis isompi! SIIS EI!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Tri. Vanukas kirjoitti:Taikaviitta? Superhessu? Yhdessä? Jos täällä voisi nauraa ääneen niin nauraisin itseni kipeäksi!

Olen samaa mieltä

Vierailija

hantsus kirjoitti:

Siru05 kirjoitti:

Tiina99 kirjoitti:

Olen samaamieltä.

Just niin

nii eli EI

te kaikki puhutte totta ei kävis

Vierailija

Äh,ei ainakaan minun mielestä koska siitä syntyisi liikaa häslinkiä.Hessulla ei taida olla laitteita,ja muutenkin se olisi kovin outoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat