Diney ja Ankka-visa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Taas yksi visa on tässä.Säännöt ovat:Minä kysyn ja oikein vastannut jatkaa.Voit kysyä tarinoista,nimistä,jne.Jos on kysyttävää säännöistä laita Vastaa viestiin ja kysy,vastaan kyllä.mutta kysy vain jos jäi jotain epäselvää säännöistä.Aloitetaan!Ensimmäinen kysymys:Mikä Mikki on kiinaksi?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lohis kirjoitti:Minä voin jatkaa.<br />

oikein vai väärin:Onko Akulla ollut sininen auto?

Ainakin sellaista hän on käyttänyt, missä on sinistä ja punaista.

Vierailija

oikea vastaus olisi ollut Mi-Lao-Shu.laitan uuden.Missä tarinassa Hannu Hanhi esiintyi ensimmäisen kerran?Käyttäkää googlea...

Vierailija

Lohis kirjoitti:Taas yksi visa on tässä.Säännöt ovat:Minä kysyn ja oikein vastannut jatkaa.Voit kysyä tarinoista,nimistä,jne.Jos on kysyttävää säännöistä laita Vastaa viestiin ja kysy,vastaan kyllä.mutta kysy vain jos jäi jotain epäselvää säännöistä.Aloitetaan!Ensimmäinen kysymys:Mikä Mikki on kiinaksi?

En tiiä!!! Mahoton kysymys. Paitsi kiinalaisille ja niille jotka on lukenut kiinaa.

Vierailija

Tarinassa Se parhaiten nauraa... jonka teki Carl Barks.

Minkä nimisiä olentoja ankat tapasivat Evergladesissa?

Vierailija

Lohis kirjoitti:oikea vastaus olisi ollut Mi-Lao-Shu.laitan uuden.Missä tarinassa Hannu Hanhi esiintyi ensimmäisen kerran?Käyttäkää googlea...

Hannu ilmestyi ensimmäisen kerran vuonna 1948 tarinassa Se parhaiten nauraa... Toi löytyy Akupediasta.

Vierailija

Ankkahirmu kirjoitti:Tarinassa Se parhaiten nauraa... jonka teki Carl Barks. <br />

<br />

Minkä nimisiä olentoja ankat tapasivat Evergladesissa?

Punkeroita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat