manga

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei liity Disneyyn lainkaan. En piirrä enkä lue.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Manga on jees. mutta en ikinä opi piirtämään sitä.. :( Piirtää osaa jotain aivan muuta. ( Anteeksi jos huomatin, Tää ei liity disneyhyn...)

Vierailija

En lue mangaa. Sen sijaan yritän piirtää sitä... Ne mun piirokset ei kyllä näytä manga-hamoilta, mutta luulen että opin kunhan vaan piirrän.

Vierailija

Minä en taas kovinkaan tykkää...

Joo, vähän tässä viestiä muokkasin. Perusteluja ei aina meinaa muistaa. Miksi en pidä mangasta? Parempaa selistystä ei minulta löydy, mutta se on jotenkin kummasti liian "uudenaikaista". Ja en melkeinpä voi sietää niitä joitain naruto/hopeanuoli-ohjelmia. Narutossa aina samaa outoa elementtihöpötystä, ja hopeanuoli on suurimmaksi osakseen pelkkää riehumista ja raakoja taisteluita, että ei oiken ole minun mieleeni. :/ Mutta älkää pahastuko, te kaikki manga-fanit, tämä oli vaan minun mielipiteeni, eli viestini saa olla teille pelkkää ilmaa minun puolestani.

Vierailija

Itseasiassa tykkään mangasta. Ranma½ on suosikkini, tykkään myös Azumanga Daiohi:sta ja Yotsuba&!:sta, ne ovat tosin englanniksi mutta aivan loistavaa huumoria täynnä! Tai no, kaikki kolme ovat aika(ei liian) hmm..p*rvoja...

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat