Matkijat ärsyttää!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ketä on matkittu? Mua on matkinu joku ankmobiili ku mä oon ANKMOBIILI96. Ärsyttää.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Turha keskustelu. Olisit kirjoittanut aiempaan tälläiseen. ANKMOBIIL, kun katsoo milloin ankmobiili on reisteröitynyt niin sen mukaan sinä matkit häntä!

Vierailija

Mikkis kirjoitti:Minua on matkinut 3.

Jaa... Epäilen, että kukaan on matkinut sinua. Matkimisella tarkoitan sitä, että hän laittaa saman profiilikuvan kuin sinulla ja puhuu samalla lailla kuin sinä. Onhan monia Ankkafaneja ja duckyja, mutta se on eri asia jos joku laittaa jonkun toisen nimimerkin melkein samanlaisen. Esimerkiksi Duce Duckin tai vaikka Salwerist/. Sinun tapauksessa en tiedä, koska Mikkis saattaa olla aika tunnettu nimimerkki.

Vierailija

ANKMOBIILI96 kirjoitti:Ketä on matkittu? Mua on matkinu joku ankmobiili ku mä oon ANKMOBIILI96. Ärsyttää.

Ja kannattaa aina katsoa toisten samantapaisia nimimerkkejä. Ja tutkia millon ne ovat rekisteröityneet, ennen kuin alkaa syytellä muita matkimisesta.

Vierailija

Turha hirveätä haloota nostaa, jos jollain on suunnilleen vain sama vuosiluku tuossa nimimerkin perässä kuin sinulla. Esimerkiksi: Sami-96 päivitteli, että joku matkii häntä jos nimimerkki on S-96...

Vierailija

Kreacher kirjoitti:Turha hirveätä haloota nostaa, jos jollain on suunnilleen vain sama vuosiluku tuossa nimimerkin perässä kuin sinulla. Esimerkiksi: Sami-96 päivitteli, että joku matkii häntä jos nimimerkki on S-96...

Sami-96:sen lempi ja kutsumanimi näillä sivuilla sattuu olemaan S-96...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat