Koittakaa nyt parantaa kirjoitusten laatua

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

häh

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Yhden sanan viestit on inhottavia ja en itse kirjoita kyseisiä viestejä vaan yritän aina kirjoittaa ainakin lauseen jos toisenkin. Mutta sinänsä, ei sitä aina jaksa kirjoittaa kauhean pitkiä viestejä.

Vierailija

Se vasta on ärsyttävää, luokittelisin sen tuplapostaamiseksi, kun jotkut kirjottaa yhen lauseen neljään eri viestiin. Eräs nimeltämainitsematon henkilö kirjoitti erääseen keskusteluun viisitoista viestiä peräjälkeen...

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Joku mietti aiemmin, miksi linkkejen laittaminen kielletään. Todennäköisesti samasta syystä kuin sivut ovat öisin kiinni: silkkaa holhoamista. Sivuilla on paljon reippaasti alaikäisiä lapsia, ja linkki on helposti muokattavissa erinäköiseksi. Sitten joku pikkuinen menee klikkaamaan jotain katsohepoja-linkkiä ja päätyy *****osivulle (sensuurin varalle: aikuisviihdesivulle) ja saa pahat traumat, ja kas vaan tämä vanhemmat ovat jo haastamassa Akkaria oikeuteen. Ylläpito kun on aina vastuussa sivustonsa sisällöstä. Silti mielestäni turhaa rajoittamista, kuten myös aukioloaika.

Totta. Useimmilla keskustelu sivuilla onkin tuollaisia juttuja esim. olen usein törmännyt sellaisiin keskusteluihin joissa joku sanoo vaikka näin:" Katso hyvä video!", mutten ole ikinä painanut, koska olen usein varma, että se on täynnä "digiviihdettä".

Vierailija

Milzuuk on ainakin todella kova tuplapostaamaan. Yli puolet viesteistäkin hänellä on tullut siitä. Onneksi ei ole näkynyt...

Vierailija

Näitä tämmöisiä on ihan tarpeeks paljon. Kannataa etsiä tällänen keskusktelu niiden muitten joukosta. Mutta en halua sanoa tätä pahalla. Olen tuplapostannu kolme kertaa täällä ja kaikki ne vahingossa. Rosa4tehwin on oikeassa tämmösiä viestejä saa helposti kun, kirjottaa ainoastaan päänsä ajatuksia ja mieluiten aika paljon. Mutta totta on myös se että en niinkään mieluiten halua kirjottaa mitään jätti viestejä, mutta nyt kokeilen kirjottaa niin ison kun itse pystyn ja suinkin keksin aiheeseen liittyvää puhuttavaa. Toinen kirjotukseen littyvä asia on oikeinkirjoitus. ´Jos tiedän tehneeni kirjoitus virheen niin yritän äkkipikaa korjata sen. Ei ole kivaa lukea viestejä joissa lukee: akku anaka ona maalman prasa hmoho. (Aku Ankka on mailman paras hahmo!) tuo ei ensinkään ole hauskaa lukea. Hmm... en muistakaan kirjottaneeni ikinä näin pitkää viestiä. Mutta tämä oli hauskaa kirjottaa näin pitkä viesti. Eikä se sisällä mitään turhaa. Vai?!?

Vierailija

luin tän keskustelun ja huomasin että tää aihe muuttuu koko ajan :DD eka jostain lyhyistä hiesteistä puhutaan, sit holhoomisesta ja si jostain linkki jutuista :DD

(oliko liian lyhyt viesti, se vaan et mä an ainakaan jaksa lukee niin KAUHEEN PITKII viestejä)

Vierailija

Minä en kirjoita kovin pitkiä viestejä, mutta en myöskään yhden sanan viestejä. En myöskään pyri harrastamaan tuplapostausta.

Vierailija

Ei siinä mitään turhaa ole. Yhden sanan viestit ovat paitsi ärsyttäviä, myös kiellettyjä. Ja ennen viestin lähettämistä olisi hyvä lukea se kerran läpi, jotta ei tulisi pahoja kirjoitusvirheitä. Oikeinkirjoitettu viesti on paljon helpompi ymmärtää, kuin sellainen, joka on täynnä kirjoitusvirheitä. Tähän liittyvät olennaisesti myös välimerkit. Jos viestissä on useampia lauseita, sitä on vaikea ymmärtää, jos siinä ei ole yhtään pistettä tai pilkkua. Jos ei jaksa kirjoittaa lauseita, kannattaa jättää kirjoittaminen kokonaan väliin. On myös typerää lähettää yksi lause useassa viestissä. Kaikki sanottava pitäisi laittaa yhteen viestiin.

Vierailija

Niinpä, täällä tosiaan pistetään vähän överiksi. Joku tekee aiheen ja kirjoittaa viidellä viestillä

"Mikä on

-

Roopen

-

paras

-

seikkailu

-

Barksilta?"

Lisäksi aiheita tulee aivan turhaan. Kysytään kumpi on parempi, Ferioli vai Gattino, vaikka sen voi jo luetella "parhaat piirtäjät" -aiheissa, joita niitäkin on lukematon määrä. Sorppa mulla vaan meni hermo. ~

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin, valitettavan usein näkyy "häh"-, "niin"-, "moi"-viestejä.

Itse en kirjoittele yhden sanan viestejä. Osa sivuston nuorimmista käyttäjistä varsinkin on juuri tuonlaisten viestien tekijöitä.:@ Älkää kirjoittako sellaisia viestejä. Niistä ei ole mitään hyötyä:) Kirjoittakaa ASIALLISIA viestejä!! (kuten tämä viesti:)!)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

arttu49 kirjoitti:minua ei häiritse,vaikka jotkin eivät kirjoita kunnollisia viestejä en itsekään aina jaksa:D

Mutta kun internetin keskustelulautojen pointti on siinä, että sinne kirjoitetaan tosissaan, eikä vain puolivillaisia tökeröitä sanapareja. Jos tuntuu, että haluaa parilla sanalla kommunikoida, niin sen voi tehdä vaikka mesessä.

Kaikilla olisi kivempaa, jos kaikki viitsisivät nähdä edes VÄHÄN vaivaa tekstinsä suhteen, eivätkä vain kirjoittelisi mitä sattuu ja turhaan. Mutta nyt huonot kirjoittajat ovat erittäin ärsyttäviä häiriötekijöitä muuten hyvinkin aloitetussa topicissa.

TEKSTIN ETEEN KANNATTAA NÄHDÄ VAIVAA, SE MM. ANTAA KIRJOITTAJASTA PALJON PAREMMAN KUVAN!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat