Huomenna!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Huomenna ilmestyy mini taskari 3 kolmen kopla!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

jetzet kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Ei siitä olisi uutta keskustelua tarvinnut tehdä. Nämähän sivut olisivat täynnä turhaa jos jokainen tekisi uuden keskustelun, kun kuulee jonkun kirjan tai lehden ilmestyvän... Aion sijoittaa siihen.

&lt;p /&gt;<br />

Ohhoh, mikäs rahajuopolle on tullut, tuhlaus tautiko? ;) Minä en välttämättä osta sitä, lainaan aikanaan sen kirjastosta...

Löytyykö niitäkin kirjastosta? Minä en ole huomannut koskaan.

Ostan sen sillä meidän kirjastosta löytöö ehkä 4 taskaria ja 10 lehteä.

Vierailija

jetzet kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Ei siitä olisi uutta keskustelua tarvinnut tehdä. Nämähän sivut olisivat täynnä turhaa jos jokainen tekisi uuden keskustelun, kun kuulee jonkun kirjan tai lehden ilmestyvän... Aion sijoittaa siihen.

&lt;p /&gt;<br />

Ohhoh, mikäs rahajuopolle on tullut, tuhlaus tautiko? ;) Minä en välttämättä osta sitä, lainaan aikanaan sen kirjastosta...

Löytyykö niitäkin kirjastosta? Minä en ole huomannut koskaan.

en oo nähnyt niitä kirjastosta vaikka olisi ostaisin mieeluummin ko kerään sitä sarjaakin :D

Vierailija

Ei siitä olisi uutta keskustelua tarvinnut tehdä. Nämähän sivut olisivat täynnä turhaa jos jokainen tekisi uuden keskustelun, kun kuulee jonkun kirjan tai lehden ilmestyvän... Aion sijoittaa siihen.

Vierailija

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat