Kenen piirtäjän tyyli muistuttaa eniten Barksin tyyliä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä Jippesin ja Brancan.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Pitääkö kaikkien sanoa samaa, onko siinä yhtään mitään järkeä? Kyllä minustakin Jippesin tyyli muistuttaa eniten Barksia, mutta en lähetä siitä viestiä, koska vähintään kaksi henkilöä on jo sanoneet sen, nyt 4-5 tyyppiä on jo hokenut samaa.

Vierailija

Mutta mitä järkeä on laittaa sama kommentti 5 kertaan?!

Ensimmäisella kerralla tuli varmastikin jo selväksi.

Vierailija

Kreacher kirjoitti:Pitääkö kaikkien sanoa samaa, onko siinä yhtään mitään järkeä? Kyllä minustakin Jippesin tyyli muistuttaa eniten Barksia, mutta en lähetä siitä viestiä, koska vähintään kaksi henkilöä on jo sanoneet sen, nyt 4-5 tyyppiä on jo hokenut samaa.

Mitä siinä on pahaa jos joillain on sama mielipide? Minusta siinä ei ole mitään pahaa.

Vierailija

Ankkahirmu kirjoitti:Mutta mitä järkeä on laittaa sama kommentti 5 kertaan?! <br />

Juu eihän siinä ole mitään järkeä jos kaikki laittavat "vastaa viestiin" juttua ja laittavat viestin "Mä oon samaa mieltä!".

Vierailija

Taikaviitta 1 kirjoitti:Jippesin ja Sander Gulienin kädenjäljet muistuttavat eniten Barksin kädenjäkeä.

Ai niin, unohdin Gulienin.

Vierailija

Kaapoq kirjoitti:Mä sanon Vicar.

Vicar? Minusta se ei näytä yhtään Barksin kädenjäljeltä, mutta kaikilla on omat mielipiteet.

Vierailija

Ankkahirmu kirjoitti:Mutta mitä järkeä on laittaa sama kommentti 5 kertaan?! <br />

Olen täysin samaa mieltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat